loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 2751 جمعه 23 تیر 1396 نظرات (0)

لایه برداری پوست صورت

 لایه برداری در حقیقت خارج کردن سلول های مرده ی پوست و ایجاد فضا برای سلول های جوان و شاداب است. خیلی ها از لایه برداری به عنوان صاف کردن پوست یاد می کنند و خیلی های دیگر هم روشی برای درخشان شدنش می دانند.

admin3 بازدید : 6076 یکشنبه 28 خرداد 1396 نظرات (0)

 

رفع چین و چروک پوست

چین و چروک پوستمان را با چه روشهایی می توانیم برطرف کنیم اگر به دنبال روش موثر برای رفع این چروک های مزاحم بر روی پوست خود میگردید توصیه می کنیم از این روش های موثر کمک بگیریدکرم‌های ضدچروک را امتحان کرده‌اید و بی‌فایده بوده؟

admin3 بازدید : 4170 چهارشنبه 17 خرداد 1396 نظرات (0)

مژه مصنوعی

این روزها استفاده از مژه مصنوعی در برخی از خانم‌ها بسیار متداول شده است.

 بسیاری از افراد تصور می‌کنند مژه مصنوعی، چون خارج از چشم قرار می‌گیرد، آسیبی برای بدن به همراه ندارد در حالی‌که این باور نادرستی است و مژه مصنوعی می‌تواند مشکلاتی را برای افرادی که به استفاده از آن تمایل دارند، ایجاد کند.

admin3 بازدید : 1835 شنبه 06 خرداد 1396 نظرات (0)

مرتب کردن ابرو

ابروها از مهم ترین قسمت های صورت است که تاثیر بسیاری در زیبایی صورت شما می گذارد. برای مرتب کردن ابروهای تان نیازی به رفتن به آرایشگاه و صرف هزینه های بالا نیست. با راهنمایی زیر به راحتی می توانید ابروهای تان را مرتب کنید.

admin3 بازدید : 1874 سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

استفاده از ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا فقط یک درمان اورژانسی برای بریدگی‌ها و کبودی‌های گاه به گاه نیست. این ژل ترمیم کننده‌ی ‌شگفت انگیز می‌تواند از راه‌های بسیاری برای رسیدگی به یک لیست طولانی از نگرانی‌های زیبایی، مورد استفاده قرار گیرد.

admin3 بازدید : 4516 جمعه 15 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

درشت کردن چشم ها

یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه ی روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند.

admin3 بازدید : 1855 دوشنبه 04 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

شستن صورت با آب سرد

هزاران سال است که بشر روزی چند بار صورتش را می شوید و خشک می کند، اما این کار به ظاهر ساده هم قوانین خاص خودش را دارد، می توانید با رعایت نکاتی، از همین کار ساده، برداشت های زیبایی داشته باشید.

admin3 بازدید : 1746 پنجشنبه 24 فروردین 1396 نظرات (0)

زیبایی

بخوردادن سبب پاكسازی عمیق منافذ پوست می شود و گرد و غبار ذرات اضافی چربی را می زداید، وضعیت خونرسانی پوست را بهبود می بخشد و پوست را برای پاكسازی عمیق توسط تركیبات ویژه آماده می كند.

admin بازدید : 1910 شنبه 14 اسفند 1395 نظرات (0)

تاثیر جوش شیرین در زیبایی

جوش‌شیرین از آن دسته موادی است که از روزگاران گذشته کاربرد‌های فراوانی در آشپزی، درمان و پاکیزگی داشته است و جالب است بدانید که جوش شیرین می‌تواند یک زیبا‌کننده پوست و مو نیز باشد. در واقع جوش شیرین این ماده همه‌کاره و طبیعی از کربنات سدیم ساخته شده است و استفاده‌های فراوانی هم در پخت نان و کیک و هم در خوشبوکردن فضا، تمیزکردن خانه و زیبایی دارد!

 

 

admin بازدید : 1751 جمعه 13 اسفند 1395 نظرات (0)

5 راه برای صورتی زیبا و بدون آرایش

آیا از آن دسته افرادی هستید که از آرایش کردن خسته شده و به دنبال چهره ای طبیعی تر است؟ یا از آن هایی که وحشت دارد خواب بماند و فرصت آرایش نداشته باشد؟ حتما دلتان می خواهد به دوستانتان نشان دهید که بدون آرایش نیز زیبا هستید. با وجود آنکه آرایش کردن شیوه ای منحصربفرد برای ابراز وجود خانم ها است، قابلیت های یک چهره طبیعی و بدون آرایش را نمی توان نادیده گرفت.

admin بازدید : 1742 جمعه 13 اسفند 1395 نظرات (0)

ظاهري زيبا با تغذيه سالم

اگرچه کيف آرايش شما حاوي محصولات متفاوتي براي زيباتر شدن شماست و با استفاده از آنها بتوانيد تغييراتي در چهره خود به وجود آوريد اما فراموش نكنيد كه هيچ چيز مانند تغذيه سالم و انتخاب غذاهاي غني از مواد مغذي نمي‌تواند به زيبايي شما کمک‌ کند. به همين خاطر 5 ماده مغذي که باعث زيبايي شما مي‌شود و بايد به طور منظم آنها را در برنامه غذايي خود بگنجانيد، بيان شده است.

 

 

admin بازدید : 1752 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

مدل های فرنچ ناخن متفاوت

سابقه فرنچ ناخن به قرن 18 میلادی باز می گردد اما اواسط قرن 2000 بود که این مدل ناخن طرفداران زیادی در میان خانم ها پیدا کرد. امروزه طراحان، مدل های ساده فرنچ را با کمی خلاقیت تغییر دادند و آنها را متنوع تر و زیباتر از گذشته ساخته اند. اگر شما هم دوست دارید که جدیدترین مدل های فرنچ ناخن را امتحان کنید، به مدل هایی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

admin بازدید : 3328 پنجشنبه 16 دی 1395 نظرات (0)

نکاتی مهم درمورد اصلاح صورت آقایان

یکی از اصلی‌ترین نکات برای اینکه به راحتی صورتتان را اصلاح کنید، این است که کاملا ریش و پوست زیر آن مرطوب باشد. موهای صورت تا 30% حجمشان، رطوبت را در خود نگه می‌دارند. با اینکار استحکام موها کمتر شده و راحت‌تر از پوست جدا می‌شوند.

 

admin بازدید : 3618 جمعه 10 دی 1395 نظرات (0)

بهترین روش رفع کبودی زیر چشم

وقتی خود را در آینه نگاه می‌کنید و تصویر زنی پژمرده با چشمان خسته و بی‌حالت را  می‌بینید، کسی که انگار بار روزها خستگی روی صورتش جا خوش کرده‌است با خود می‌گویید من که دیشب خوب خوابیده‌ام پس چرا سیاهی‌های زیر چشم‌هایم هیچ تغییری نکرده‌است.

admin بازدید : 3400 پنجشنبه 02 دی 1395 نظرات (0)

دختر شایسته 2016 انتخاب شد

"بانوکده": مراسم دختر شایسته هر ساله برگزار می شود و در این مراسم دخترهای شایسته از تمام کشورهای دنیا شرکت می کنند. هدف این مراسم، بیشتر جمع آوری کمک به نیازمندان دنیاست. این مراسم امسال در کشور آمریکا برگزار شد.

 

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 96
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 410
  • بازدید ماه : 264
  • بازدید سال : 7,151
  • بازدید کلی : 42,605,349
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی