loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 5917 دوشنبه 19 تیر 1396 نظرات (0)

طرز نگهداری از مواد غذایی,نکاتی برای نگهداری از موادغذایی

 در نگهداری از برخی خوراکی ها مانند نان و کیک ممکن است با مشکلاتی همچون کپک زدگی و بیات شدن آن  ها مواجه شوید. با ما همراه شوید تا بدانید چگونه می توانید برخی از موادغذایی را برای طولانی مدت تازه نگه دارید.

admin3 بازدید : 1970 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

نگهداری از قارچ,نکته هایی برای خرید و نگهداری قارچ

 قارچ یکی از سبزیجاتی است که علاوه بر خاصیت طعم بسیار لذیذی هم دارد. خرید قارچ کار بسیار سختی نیست ولی چند نکته مهم و ساده به شما کمک می کند قارچ های تازه را خریداری کنید.

admin3 بازدید : 4574 جمعه 05 خرداد 1396 نظرات (0)

خشک کردن میوه ها در تابستان,نحوه خشک کردن میوه ها در آفتاب
یکی از علائق من در تابستان میوه های خوشمزه و جورواجور آن است. گاهی اوقات به قدری میوه اضافی می آید که نمی توانیم تا قبل از خراب شدنشان آن ها را مصرف کنیم. بهترین راه برای خراب نشدن میوه های اضافی خشک کردن آن هاست. این میوه ها حتی پس از خشک شدن خوشمزه تر هم می شوند.

admin3 بازدید : 1744 دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

پخش نشدن بوی بد خانه,برطرف کردن بوی بد در خانه

داشتن پنجره کوچک در آشپزخانه ما باعث شده است که بوی غذا همیشه در این فضا بماند و همین مسئله برای من مشکل ساز شده است. آیا راهی برای از بین بردن بوی غذا در آشپزخانه وجود دارد؟

admin3 بازدید : 3998 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

شنایی با خاصیت های سیر,خواص درمانی سیر

سیر را همه دنیا از دیرباز به عنوان یک ماده غذایی طبیعی دارای قدرت درمانی بالقوه می‌شناسند. این ماده غذایی به‌رغم تاثیر بدی که بر بوی عرق و بوی دهان دارد محبوبیت زیادی داشته و شدیدا مورد توجه قرار گرفته است.

admin3 بازدید : 1729 یکشنبه 03 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

نگهداری ادویه و سبزیجات خشک, مدت نگهداری از ادویه ها


سبزیجات خشک شده و ادویه جات به نظر جاودانه می آیند اما حقیقت این است که سبزیجات خشک و ادویه جات هم تاریخ انقضا دارند.  با استفاده از راهنمایی که در ادامه خدمتتان می دهیم می توانید کاری کنید کابینت ادویه جات خانه از تبدیل شدن به موزه نجات پیدا کند، همچنین به شما می آموزیم که چگونه آنها را نگهداری کنید تا طعمشان تا مدت ها قوی بماند.

admin3 بازدید : 3588 چهارشنبه 23 فروردین 1396 نظرات (0)

 کباب کردن گوشت و خوردن گوشت کبابی یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا مخصوصا در مسافرت است. اما گوشت های کبابی ممکن است مضراتی هم برای بدن تان داشته باشند.

admin بازدید : 1944 شنبه 30 بهمن 1395 نظرات (0)

4 تکنیک برای آشپزی بی خطر

همه دوست دارند در آرامش و بدون خطر آشپزی كنند. اتفاقات بد آشپزی را بیشتر از همه بریدن دست و سوزاندن آن تشكیل می‌دهد و اگر از آن‌ها جلوگیری كنید جلوی خیلی از اتفاقات ناگوار گرفته می‌شود. برای یك آشپزي بي‌خطر اين 4 تكنيك را استفاده كنيد؛ ايمني شما تا درصد زيادي افزايش پيدا خواهد كرد.

 

admin بازدید : 3825 چهارشنبه 29 دی 1395 نظرات (0)

ترفندهایی برای تازه نگه داشتن غذا

تازه نگه داشتن یکی از تکنیک های مهم خانه داری است که هر کدبانویی باید بداند. به همین دلیل چند نکته مهم که به شما کمک می کند تا غذاهای تان را تازه نگه دارید به شما آموزش می دهیم.

 

admin بازدید : 2160 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)

 

لیست جایگزینی مواد در آشپزی

خیلی وقت ها خیلی از ما یک عکس یا دستور خوب را در اینترنت می بینیم و دلمان می خواهد آن را درست کنیم با کلی ذوق و شوق صفحه را باز می کنیم و می خوانیم و بعد می بینیم یکی دو تا از موادی که واقعا لازم داریم را نداریم ولی برای هر ماده ای جایگزینی وجود دارد که در جدول زیر توسط "بانوکده" گرد آوری شده میتوانید ببینید می توانید بینید.

 

 

منبع: بیتوته

admin بازدید : 1597 جمعه 26 آذر 1395 نظرات (0)

3 روش نگهداری گوجه فرنگی برای زمستان

گوجه فرنگی از جمله سبزیجات پرخاصیت است که به صورت خام، پخته و رب قابل استفاده است. با قرار گرفتن در فصل شهریور و رسیدن گوجه فرنگی بسیاری از خانم ها به دنبال تهیه رب هستند. بسیاری از غذاها به جای رب نیاز به گوجه فرنگی دارد که از شاخص ترین آن ها املت گوجه فرنگی می باشد. حتما شما هم در فصول سرد سال املت این غذای ساده، زود پخت و خوشمزه را هوس کرده اید. همانطور که می دانید گوجه فرنگی در فصل زمستان به صورت گلخانه ای و به دور از نور مستقیم آفتاب عمل می آید از طرفی چون این محصول در زمستان کمیاب و گاهی نایاب می شود و قیمت آن نسبت به تابستان بسیار بیشتر است، بعضی از خانم ها برای استفاده و نگهداری از گوجه فرنگی در فصل زمستان به شیوه های مختلفی عمل می کنند.

در این مقاله "بانوکده" چند شیوه نگهداری گوجه فرنگی برای مصرف در طول فصل زمستان توضیح داده شده است.



admin1 بازدید : 1571 پنجشنبه 18 آذر 1395 نظرات (0)

نکات خرید گوشت با کیفیت

امروز بانوکده برای شما بانوی ایرانی نکات مهمی رو که باید هنگام خرید گوشت مد نطر داشته باشید آماده کرده که امیدوارم مورد استفادتون قرار بگیره.

 

گوشت قرمز یکی از مواد اولیه غذاهای ما ایرانی هاست. خرید گوشت قرمز خوب، سالم و تازه نکته های ساده ای دارد که در این مقاله قصد داریم شما را با آنها آشنا کنیم.

admin1 بازدید : 3490 پنجشنبه 14 آبان 1394 نظرات (0)

بانوکده

پنیر هایی که در این وجود دارند , چه آنهایی که بومی هستند و چه آنهایی که از فرهنگ های دیگر وارد فرهنگ خوراکی ما شده اند بسیار محدود اند .در اینجا چند نوع پنیر که بیشتر در دستور های غذایی ما مورد استفاده قرار میگیرند را در قسمت دوم معرفی کرده ایم .

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 7,116
  • بازدید کلی : 42,605,314
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی