loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 730 یکشنبه 28 خرداد 1396 نظرات (0)

چهره های متفاوت و عینک های متفاوت,عینک های مناسب هر چهره

عینک آفتابی یکی از ملزومات اصلی در فصل تابستان است. اگر هنوز عینک آفتابی مناسب صورت تان را انتخاب نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه شوید و متناسب با فرم صورت تان عینک آفتابی مناسب را انتخاب کنید.

admin3 بازدید : 739 چهارشنبه 17 خرداد 1396 نظرات (0)

خوش تیپی آقایان,اصول پوشش آقایان

 برای قریب به اتفاق خانم‌ها المان‌های مشتركی از خوش‌تیپی همسرشان وجود دارد كه بد نیست از آنها مطلع شوید. در این صورت است كه شما می‌توانید بدون اینكه همسرتان نكته‌ای را درباره ظاهرتان به شما گوشزد كند به یک جنتلمن واقعی تبدیل شوید.

admin3 بازدید : 557 سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

شیک پوشی آقایان,نکاتی برای شیک پوشی آقایان

طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید.

admin3 بازدید : 680 پنجشنبه 24 فروردین 1396 نظرات (0)

شاید تا کنون راه های زیادی را برای داشتن اندام ایده آل امتحان کرده این ولی به نتیجه مطلوب نرسیده اید. با ما همراه باشید تا روش های موثر را به شما آموزش دهیم

admin بازدید : 771 یکشنبه 15 اسفند 1395 نظرات (0)

نکات اجاره کردن لباس عروس

آقایان معمولا کت و شلوار دامادی خود را تا سالها بدون هیچ مشکلی در مهمانی ها و جشن های مختلف بر تن می کنند و از آن استفاده می کنند. اما خانم ها هزینه زیادی را صرف خرید لباس عروس خود می کنند و پس از شب عروسی، آن را در کمد لباس ها بلا استفاده رها می کنند. اما راههای مقرون به صرفه دیگری نیز وجود دارد که می تواند از این اتلاف هزینه جلوگیری کند و یکی از متداول ترین این راهها، اجاره کردن لباس عروس است.

admin بازدید : 754 یکشنبه 15 اسفند 1395 نظرات (0)

نکات برای خرید جارو شارژی

با ورود جارو شارژی ها به بازار ایران اکثر افراد به این نتیجه رسیدند که این وسیله کار راه انداز و به دردبخور است اما اگر شما قصد دارید یک جارو شارژی انتخاب کنید مراقب باشید. کاربرد و کیفیت این وسیله را نمی توانید به راحتی از روی ظاهر تشخیص دهید.

admin بازدید : 748 یکشنبه 15 اسفند 1395 نظرات (0)

اصول چیدمان خانه های کوچک

خانه های کوچک ارمغان زندگی مدرن امروز است که ممکن است حسرت خیلی چیزها را به دل شما بگذارد. داشتن اطلاعاتی درباره شکل طراحی و چیدمان فضای خانه می تواند کمک زیادی به شما بکند.

 

admin بازدید : 614 یکشنبه 15 اسفند 1395 نظرات (0)

نکاتی درباره خرید سرویس قاشق و چنگال

برای ما آدم های امروزی، اینکه غذا را در چه ظرفی و با چه وسیله ای صرف کنیم، اهمیتی به اندازه خود غذا دارد.

به همین دلیل هر روز شاهد عرضه سرویس های گوناگون غذاخوری با طرح های زیبا و جدید در بازار هستیم.

admin بازدید : 762 جمعه 10 دی 1395 نظرات (0)

لباس هایی که به بدن خانوم ها آسیب می زنند

آشنایی با لباس ها و اکسسوری هایی که برای تان مضرند!

زمانی که می خواهید لباسی را برای پوشیدن انتخاب کنید، آنقدر غرق زیبایی ظاهرتان می شوید که یادتان می رود سلامتی تان هم در انتخاب تان تاثیرگذار است.

  

admin بازدید : 1368 جمعه 26 آذر 1395 نظرات (0)

خانم ها کدام تیپ مردانه را می پسندند؟

اگر می خواهید همسرتان از ظاهر شما راضی باشد یا حتی مجردید و می خواهید دل فردی را به دست آورید، اول از همه باید به ظاهرتان توجه کنید زیرا ظاهر شماست که تاثیر اول را بر فرد مقابل می گذارد. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خانم ها چه تیپی را می پسندند؟ اگر جواب سوال تان را نمی دانید، به نکاتی که "بانوکده" آورده نگاهی بیاندازید.

admin1 بازدید : 870 جمعه 03 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

قد بلند به نظر بیاییم

شاید وقتی صحبت از بلند نشان دادن قد به میان بیایید , عده ای باور نکنند و قد را بخش ثابت از هویت هر فرد بدانند . البته زیاد نادرست هم نیست و قد انسان در طول عمرش تقریبا ثابت میماند و تغغیر نمیکند اما شما میتوانید به به کار بستن حقه گفته شده در این مطلب قد خود را از آنچه هست بلند تر نشان دهید . 

admin1 بازدید : 7216 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

بانوکده

انتخاب لباس عروس یکی از مهمترین خریدهای مربوط به جشن عروسی است که اغلب عروس خانم ها روی آن خیلی حساس هستند و گاهی به خیال این که بهتر است از نظرات مختلف در هنگام خرید لباس عروس بهره مند شوند روز خرید لباس عروسی تعداد زیادی از دوستان و افراد فامیل را همراه می برند در حالی که بهتر است فقط دونفر را همراه خود ببرید. در غیر اینصورت در میان نظرات و سلیقه های مختلف سردرگم خواهید شد......

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 7,067
  • بازدید کلی : 42,605,265
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی