loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 1844 پنجشنبه 08 تیر 1396 نظرات (0)

ماساژ تایلندی

در تایلند همه جا مکانهایی با عنوان ماساژ به چشم می خورد.شاید تنها یک حصیر کوچک که روی زمین پهن شده و یا تختها و صندلیهایی که کنار هم چیده شده ...اساس ماساژ تایلندی ، این هنر باستانی ؛درمان بدن برای شفا ،سلامت و تندرستی و تغییر و دگرگونی است.

admin3 بازدید : 1200 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

جوانی پوست, ماساژ هایی برای صورت

 ماساژ مانع به وجود آمدن خطوط بیشتر در صورت می شود (اگرچه با این کار نمی توان خطوط عمیقی که از قبل پدید آمده اند را از بین برد). بهترین کار این است که هنگام استفاده از کرم های خانگی خودتان آنها را با این روش ها روی صورت ماساژ دهید.

admin3 بازدید : 831 سه شنبه 02 خرداد 1396 نظرات (0)

 ماساژ لاغری,ماساژ لاغری موضعی,ماساژ لاغری شک

ماساژ لاغری-شايد كمتر كسي درباره خواص درماني اين شيوه درماني (ماساژلاغری)در درمان اضافه وزن شنيده باشد. امروزه درمانگران زيادي در سراسر جهان بر اين باورند كه استفاده از ماساژدرماني به تنهايي يا به‌عنوان درمان كمكي در كنار ديگر شيوه‌هاي درماني مي‌تواند نتايج بسيار چشمگيري را در روند لاغري و كاهش وزن داشته باشد.

admin3 بازدید : 1571 جمعه 22 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

انواع ماساژ, ماساژ دادن

 در بدن انسان میلیاردها پایانه عصبی وجود دارد که تحریک آن ها روی وضعیت جسمی، تأثیر مثبتی می گذارد. این کار را می توان با ماساژ دادن یا فشار وارد آوردن روی پایانه عصبی، انجام داد.

admin3 بازدید : 1090 دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

ماساژ جنسی,آموزش ماساژ جنسی,ماساژ جنسی مرد

ماساژ جنسی، نوعی عشق ورزی و روندی درمانی است که موجب آزاد شدن کششهای بدن و فشارهای روحی است، همچنین ماساژ جنسی به فرد اجازه می دهد تا با آزادی بیشتری از رابطه دو طرفه دلخواه لذت ببرد.

admin3 بازدید : 976 پنجشنبه 31 فروردین 1396 نظرات (0)

فواید ماساژ به قدری فراوان و عالی هستند که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. از کاهش درد زایمان تا افزایش تمرکز و رفع افسردگی تنها بخشی از فواید ماساژ درمانی است که در اینجابه همراه معرفی انواع ماساژ و ماساژ درمانی برایتان شرح می دهیم.

admin3 بازدید : 914 یکشنبه 20 فروردین 1396 نظرات (0)

ماساژ درماني عبارت است از دست‌ورزي بافت‌هاي نرم بدن به صورت کاملاً علمي که با هدف سالم‌سازي آن بافت‌ها انجام مي‌شود و شامل برخي فنون دستي و به کار بردن فشار ثابت يا جا به جا شونده، ثابت نگه داشتن و يا حرکت دادن اندام‌هاي بدن است.

admin بازدید : 1142 یکشنبه 17 بهمن 1395 نظرات (0)

تاثیر روغن ‌ماساژ بر پوست

روش ماساژدرمانی از دوران باستان برای بهبود بسیاری از بیماری ‌ها، خصوصا بیماری‌ های عضلانی و مفصلی کاربرد داشته است. در این میان، پوست هم بی ‌بهره نمانده و روش ماساژ‌درمانی برای ناراحتی ‌های پوستی هم استفاده می‌ شده است.

 

 

admin بازدید : 920 یکشنبه 17 بهمن 1395 نظرات (0)

آموزش ماساژ دادن صورت

تاریخچه ماساژ

ماساژ قدیمی ترین شکل درمان جسم و روح است. یکی از نخستین مراجع مکتوب در رابطه با ماساژ را می توان در کتاب طبی سنتی چینی یافت که تاریخ آن به قبل از میلاد باز می گردد که در آن ماساژ ماهیچه ها و پوست از شایع ترین شیوه های درمان است. در سرتاسر جهان ماساژ برای افزایش تندرستی، رفع درد و رسیدن به آرامش استفاده می گردد که بطور گسترده ای میان مصریان باستان، یونانی ها و رومیان رواج داشته است.

 

admin بازدید : 1573 یکشنبه 17 بهمن 1395 نظرات (0)

آموزش ماساژ برای لاغری

ماساژ لاغری - شايد كمتر كسي درباره خواص درماني اين شيوه درماني (ماساژلاغری)در درمان اضافه وزن شنيده باشد. امروزه درمانگران زيادي در سراسر جهان بر اين باورند كه استفاده از ماساژدرماني به تنهايي يا به‌عنوان درمان كمكي در كنار ديگر شيوه‌هاي درماني مي‌تواند نتايج بسيار چشمگيري را در روند لاغري و كاهش وزن داشته باشد. يكي از ساده‌ترين تكنيك‌هاي ماساژ لاغری كه در خانه قابل ارائه به اعضاي خانواده‌است، در اين صفحه با يكديگر مرور مي‌كنيم. در اين روش با شيوه ماساژ براي لاغری موضعي پهلو، بازوها و ران‌ها آشنا مي‌شويد.

 

admin بازدید : 1495 یکشنبه 17 بهمن 1395 نظرات (0)

آموزش ماساژ کف پاها

ماساژ هنر شفا بخش باستانی است که بر روی دستگاه های بدن فواید بسزایی داشته و موجب آرامش و تسکین دردهای عصبی و گرفتگی های عضلانی می گردد و با تشدید جریان خون فشار وارد بر رگ ها و سیاه رگ ها را کم کرده و از ناراحتی های قلبی می کاهد

 

 

admin1 بازدید : 4135 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

بانوکده

امروزه در تمام دنیا افراد زیادی جهت کاهش روند پیری پوست و شادابی آن، کاهش استرس و کاهش انقباضات عضلانی از فواید ماساژ بهره مند می شوند. پوست صورت شما اولین قسمت بدن شماست که جلب توجه می کند به همین دلیل ماساژ صورت از جایگاه ویژه ای برخوردار است. لزومی ندارد حتما به ماساژور مراجعه کنید می توانید به راحتی این کار را در خانه  و در فرصت ممکن انجام دهید .......

admin1 بازدید : 2521 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (0)

ماساز درمانی چیست

معمولا انواع ماساژ با يك مكانيسم مشابه بر روي بدن اثر مي گذارند. زمانيكه ماهيچه بيش از حد فعاليت دارد تجمع مواد زايد از جمله اسيدلاكتيك مي تواند باعث درد، گرفتگي و حتي اسپاسم عضلات شود.

ماساژ بطور عام و ماساژ سوئدي به طور خاص، گردش خون و جريان لنفاوي را بهبود بخشيده ، مواد غذايي و اكسيژن تازه را به بافتهاي مزبور مي رساند و به خروج مواد سمي و بهبودي كمك مي كند.

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 334
  • بازدید ماه : 188
  • بازدید سال : 7,075
  • بازدید کلی : 42,605,273
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی