loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 2836 سه شنبه 06 تیر 1396 نظرات (1)

 

دلیل کوتاه قدی, برنامه غذایی برای افزایش قد

 بلند شدن قد کودکتان، دغدغه ذهنی‌تان شده است. فکر می‌کنید به این دلیل که همسرتان قد کوتاهی دارد، باید هرچه زودتر تمهیدات لازم را انجام دهید. او را کلاس‌های مختلف ورزشی اعم از بسکتبال و والیبال ثبت نام کرده‌اید.

admin3 بازدید : 3468 سه شنبه 23 خرداد 1396 نظرات (0)

کاهش وزن سریع

 کاهش دادن وزن احساس شگفت آوری است! برخی اوقات به پوست‌های شل توجهی نمی‌شود، نه خیلی زیاد! ممکن است پس از کاهش وزن، پوست های شل و اضافه‌ای برایتان باقی بماند که در عوض نمایش دادن بدن و عضلاتتان، آنرا می‌پوشاند!

admin3 بازدید : 1629 جمعه 12 خرداد 1396 نظرات (0)

ورزش و تناسب اندام

هر روز مطالب جدیدی مربوط به چالش‌های تناسب اندام ۳۰ روزه در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی نوشته می‌شود، اما با همه‌ی این چالش‌ها چگونه بدانید که کدام یک از آن‌ها برای شما مناسب است؟

admin3 بازدید : 3873 دوشنبه 01 خرداد 1396 نظرات (0)

تناسب اندامی عالی با خوردن این ماده خوراکی

 فیبرها موجب می شوند که غذا دیر تر از معده خارج شوند و علاوه بر کند نمودن تخلیه معده ، روند هضم و جذب گوارشی را نیز کند می نمایند و افراد را برای مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارند.

admin3 بازدید : 1843 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

قانون طلایی تناسب اندام

 برای سالم و متناسب ماندن چقدر باید ورزش کنیم؟ بستگی به هدفتان از ورزش کردن دارد. نحوه و میزان ورزش برای کم کردن ۱۰ کیلوگرم از وزن تان با نحوه و میزان ورزش هایی که برای سالم ماندن قلب انجام می دهید متفاوت است.

admin3 بازدید : 1796 یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

تناسب اندام بانوان

 

فعالیت باشگاه های بدنسازی زنانه از همان زمانی جدی شد که تب لاغر شدن بین زنان داغ شد. شاید دلیل این مسئله وارد شدن ماهواره به خانه ها و مقایسه زنان با سلبریتی های زنی بود که به واسطه شغل شان خوش اندام و خوش لباس بودند.

admin بازدید : 1927 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

اشتباهات زنانه در تناسب اندام

اطلاع  از یک برنامه اصولی و همچنین  شیوه های نادرست و حاکم بر ورزش خانمها به شما در بهتر اثرگرفتن از تمرین و ورزش یاری خواهد کرد. در این بخش ۹ خطای تمرینی را برایتان شرح می دهیم و در آخر توقع داریم در برنامه تناسب اندام  از این موارد بپرهیزید  تا مطمئن شوید بهترین تمرینات ورزشی را انجام می دهید.

admin بازدید : 1840 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

ورزش زومبا برای تناسب اندام و لاغری

یکی از سبـکهای تنـاسب اندام به همـراه شـادی و نشاط حاصـله از آن ورزش زیبا و ریتمیک زومـبا ( سـومبا ) می باشد . ورزش زومبا ( سومبا ) برگرفته از انواع حرکتــهای مــوزون کشور آفریقا و آمریکای لاتین می باشد. از تلفیق چهـار سبک ریتم های میرنگه، رگی تون،سالسا، کالیبسو و کومبیا حرکت موزون و ورزش جدید زومبا ( سومبا ) پدید می آید.

 

admin بازدید : 3773 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

تناسب اندام با خوردن این ماده خوراکی

 

فیبرها موجب می شوند که غذا دیر تر از معده خارج شوند و علاوه بر کند نمودن تخلیه معدی ، روند هضم و جذب گوارشی را نیز کند می نمایند و افراد را برای مدت زمان طولانی تری سیر نگه می دارند.

admin بازدید : 1836 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

بهترین تمرینات برای رسیدن به تناسب اندام برای خانم ها

گفته ها و بیانات زیادی میان کارشناسان تناسب اندام وجود دارد. اما تمامی آنها حاکی از آن است که برای اینکه در ورزش کردن و رسیدن به تناسب اندام بهترین نتایج را بدست آورید باید هر روز به طور منظم کشاله های بدن خود را بکشید.حرکت های کلاسیک و بسیار متنوعی که  انجام دادن آن در روزهای هفته کمک خواهد کرد تا با سرعت بیشتری چربی های خود را بسوزانید.
از همین امروز شروع کنید و با این ورزش هایی که در پائین کاملا برایتان توضیح داده ایم به تناسب اندام برسید.



admin بازدید : 1762 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

10 راهکار برای کاهش سایز دور کمر

در هفته 168 ساعت زمان داریم، اما برای دست یافتن به تناسب‌ اندام و کاهش وزن فقط 6 ساعت از آن هم برای شما کافی است. امروز می خواهیم 10 روش به شما آموزش دهیم که چطور از هر دقیقه‌تان نهایت استفاده را ببرید.

admin بازدید : 3193 جمعه 08 بهمن 1395 نظرات (0)

فایده های خوردن انجیر در کاهش وزن و فشارخون

به گفته محققان دانشگاه اینسبروک اتریش، میوه کاملا رسیده انجیر که در آستانه خراب شدن باشد حاوی بیشترین میزان آنتی اکسیدان است. در ادامه به برخی فواید انجیر برای سلامت اشاره می شود.

admin بازدید : 1406 جمعه 08 بهمن 1395 نظرات (0)

17 تمرین برای کاهش وزن و عضله سازی

اگر هدف شما در سال 96 تقویت و عضله سازی، کم کردن چربی بدن و کاهش وزن و به روز و خوش تیپ شدن است این راهنما را برای چگونگی تغییر ظاهر بدن و احساسات تان دنبال کنید.

admin بازدید : 1400 جمعه 08 بهمن 1395 نظرات (0)

استراتژی های موثر برای کاهش وزن

استراتژی‌های موثری برای کاهش وزن سریع وجود دارند که تنها با رژیم گرفتن و ورزش کردن موثر نمی‌شوند. تلفیق کردن روش‌های مختلف کاهش وزن می‌تواند بهترین تاثیر را داشته باشد.

 

admin بازدید : 1336 پنجشنبه 30 دی 1395 نظرات (0)

فرمول محاسبه کالری ها

یک انسان بالغ با توجه به شرایط فیزیکی، فعالیت، جنس و سن خود به میزان انرژی مشخصی در طول روز احتیاج دارد و در صورت مصرف بیش از نیاز کالری روزانه، در دراز مدت به اضافه وزن دچار خواهد شد. بسیاری از متخصصان تغذیه برای پیشگیری از این مساله محاسبه نیاز روزانه بدن به انرژی و میزان کالری مواد مصرفی در طول روز همچنین توجه به همخوانی آن دو با یکدیگر را توصیه می کنند.

admin بازدید : 1230 شنبه 18 دی 1395 نظرات (0)

۲۳ راه حل تغذیه ای برای کاهش وزن

اگر شما هم به برای رسیدن به تناسب اندام و رهایی از شر چاقی و اضافه وزن به هر دری می‌زنید، این مقاله را مطالعه نمایید تا با راهکارهای کاربردی برای کاهش وزن درست آشنا شوید.

admin بازدید : 1244 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

لاغر شدن سریع با ترفندهایی ساده

با فرارسیدن ماه‌های پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز، بسیاری از افراد در فرصت باقیمانده تصمیم به کاهش وزن می‌گیرند تا سال جدید را با اندامی‌ متناسب شروع کنند و به همین دلیل بازار انواع رژیم‌ها داغ می‌شود البته بیشتر افراد دنبال رژیم‌های جادویی هستند تا در کمترین زمان ممکن لاغر شوند، اما بد نیست بدانید بر اساس بررسی‌های پژوهشگران، بر خلاف باور عموم که فکر می کنند تنها با رژیم لاغری و ورزش می توان وزن کم کرد، توجه به برخی نکات و عوامل مهم تاثیرگذاری زیادی در کاهش وزن دارد.

 

admin بازدید : 1491 یکشنبه 12 دی 1395 نظرات (0)

کاهش وزن بعد از حاملگی 

حاملگی به شدت بدن شما را دچار تغییرات می‌کند. ممکن است تعجب کنید که چطور حتی پس از اینکه فرزندتان متولد شده کماکان مانند یک زن باردار بنظر می‌رسید! بدنتان از ریخت افتاده و ممکن است باعث ناراحتی شما شده باشد. اما بخاطر داشته باشید که در این باره نباید عجله کنید.
 

 

admin بازدید : 638 جمعه 10 دی 1395 نظرات (0)

با خوردن این مواد غذایی شکمی تخت خواهید داشت

حتی اگر هر روز ورزش می کنید و می توانید بیشتر از یک دقیقه در وضعیت پلانک یا شنای سوئدی بمانید، باز هم به تغذیه مناسب احتیاج دارید تا بتوانید شکمی صاف و تخت و تکه تکه داشته باشید. با ما همراه شوید تا لیست غذاهای مفید برای داشتن شکمی تخت و اندامی متناسب و ورزشکاری را به شما معرفی کنیم.

 

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 362
  • بازدید ماه : 216
  • بازدید سال : 7,103
  • بازدید کلی : 42,605,301
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی