loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 2069 یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

نمونه هایی از رومیزی های نمدی,کارهای هنری با نمد


با تکه دوزی های ساده روی نمد (فوتر) کارهای جالبی می شود انجام داد. رومیزی، پادری، زیر لیوانی و زیر بشقابی و ... موارد استفاده این کار زیبا و ابتکاری هستند. نمونه های زیبائی از این کار را ببینید.

admin3 بازدید : 4441 چهارشنبه 06 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

آموزش دوخت کیف نمدی,ساک نمدی

دوخت کیف نمدی زیبایی که می بینید مثل بقیه نمد دوزی ها راحت و ساده هست. از این کیف به عنوان گیفت هدایا هم می تونین استفاده کنین. همینطور هدیه زیبایی برای دختر کوچولوهاست.

admin3 بازدید : 5255 شنبه 26 فروردین 1396 نظرات (0)
آموزش دوخت جامدادی نمدی - ساخت جاعینکی نمدی

 آموزش تصویری دوخت جامدادی نمدی و جاعینکی نمدی بسیار زیبا و ساده :
این کیف نمدی زیبارو با چند کاربرد مفید به مناسبت شروع سال تحصیلی به بچه های گل تقدیم کنید.

 

admin بازدید : 3637 جمعه 04 فروردین 1396 نظرات (0)

آموزش درست کردن پرنده پارچه ای با نمد

کارهای دوختنی آسان همیشه محبوب هستند چون مردم دوست ندارند برای این کارها زیاد وقت و انرژی بگذارند. اگر دوست دارید می توانید درست کردن این پرنده پارچه ای را امتحان کنید. این پرنده مانند یک توپ کوچک و دوست داشتنی است!

admin بازدید : 1938 چهارشنبه 02 فروردین 1396 نظرات (0)

نحوه درست کردن گل سر نمدی

استفاده از کاردستی و وسایلی که به سلیقه خودتان٬ درست شده اند لذت بیشتری دارد. در این مقاله می خواهم گلِ سرهایی را آموزش بدهم که می توانید با خلاقیت خودتان از آن ها برای گل سر، کش، سنجاقِ سر و تل استفاده کنید.

admin بازدید : 2039 چهارشنبه 02 فروردین 1396 نظرات (0)

نحوه ساخت سبد با پارچه های نمدی

پارچه های نمدی یکی ار پرکاربردترین پارچه ها در خانه داری هستند. در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چطور با پارچه های نمدی یک سبدی زیبا و جادار درست کنید.

admin بازدید : 1799 چهارشنبه 02 فروردین 1396 نظرات (0)

آموزش تصویری ساخت عروسک جغد با نمد

اگر به فکر درست کردن یک کاردستی یا ساخت یک عروسک یا اسباب بازی برای کودکان هستید و یا قصد دارید اتاق کودک را کاردستی های خودتان تزیین کنید و می خواهید سیسمونی نوزاد را تکمیل کنید این آموزش تصویر قدم به قدم شما را برای ساخت یک عروسک زیبای جغد راهنمایی می کند .

admin بازدید : 4721 سه شنبه 28 دی 1395 نظرات (0)

 

ایده های جدید و زیبا نمدی در منزل

مجموعه ایی جذاب و دیدنی از انواع کارهای نمدی زیبا و جدید را گردآوری نموده ایم که هر یک از این کارها و تزیینات نمدی می توانند بهترین الگو برای استفاده از پارچه نمدی توسط شما باشند و از این طریق و با به کارگیری ابتکار و خلاقیت خود، زیباترین وسایل نمدی را در منزل تهیه نمایید. توجه داشته باشید که دنیای وسایل نمدی ، گستردگی زیادی دارد که در این مطلب تنها گوشه ایی از مدل ها و طرح های زیبای آن را ارائه می دهیم که امیدواریم مشاهده این مدل های زیبا برای شما نیز جذاب و جالب باشد. 

admin بازدید : 3350 سه شنبه 28 دی 1395 نظرات (0)

آموزش نمد دوزی با الگو با عروسک زیبا

آموزش نمد دوزی یکی از آموزش های جالب و جدید است که دریچه ایی زیبا برای خلق کارهای هنری متنوع را به روی ما می گشاید. با یادگیری این هنر زیبا و جذاب می توانید اقدام به ساخت وسایل تزیینی مختلف برای منزل، انواع عروسک های نمدی برای کودکان و…. نمایید. نمد دوزی و دوخت کارهای نمدی دارای گستردگی زیادی است و با یادگیری اصول اولیه آن می توان اقدام به تهیه کارهای نمدی بسیاری نمود. بر این اساس در این مطلب به آموزش مقدماتی نمد دوزی و معرفی اصول اولیه کار می پردازیم. 

 

admin بازدید : 3881 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

 کیف های نمدی با روش ساخت آسان

با مشاهده مدل های متنوع و زیبای انواع کیف نمدی می توانید مدل کیف مناسب را انتخاب و تهیه نمایید. همچنین با الگوبرداری از این کیف های نمدی جدید و شیک می توانید با استفاده از نمد های موجود در بازار کیف دلخواه خود را در منزل بدوزید و مورد استفاده فرار دهید. در ادامه جدیدترین مجموعه عکس این مدل کیف ها مشاهده فرمایید و طرح هیا ارائه شده نهایت استفاده را ببرید. تا پایان همراه ما باشید.

admin بازدید : 2386 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

 

تزیینات نمدی مکان های مختلف منزل

آشنایی با تزیینات نمدی جدید و متنوع می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد که با الگوبرداری از آنها و با استفاده از نمد وسایل تزیینی زیبا و شیکی تهیه نمایید. بر این اساس در این مطلب مجموعه ایی از زیباترین وسایل تهیه شده از نمد را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای شما باشند و این تزیینات زیبا را برای منزل خود تهیه نمایید. تا پایان همراه ما باشید و از این تزیینات زیبای نمدی نهایت استفاده را ببرید.

admin بازدید : 4200 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

 

الگوی کیف نمدی زنانه و دخترانه

مجموعه ایی زیبا و متنوع از انواع الگوی کیف نمدی و پارچه ای دخترانه و زنانه را د راین مطلب گردآوری نموده ایم که هر یک از این الگوها را می توان بر روی پارچه نمدی منتقل نموده و بعد از برش، شروع به دوخت کیف های نمدی زیبا و جدید نمایید. الگوهای کیف نمدی ارائه شده در این مطلب در ابعاد استاندارد تهیه شده اند اما در صورت تمایل می توانید آنها را به نسبت مشخصی تغییر داده و کیف هایی با سایز های مختلف داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید واز الگوهای ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

admin بازدید : 3434 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

 

کار دستی با پارچه نمدی

پارچه های نمدی با تنوع رنگی بالا در بازار موجود می باشند که می توان آنها را به راحتی تهیه نمود و با استفاده از آنها کاردستی های متنوع و زیبایی ساخت. ساخت کاردستی با پارچه نمدی به سادگی انجام می گیرد، تنها کافیست الگوی کاردستی نمدی را بکشید و بعد از برش زدن، تکه های مشخص شده را به هم متصل نمایید و در صورت لزوم داخل آن را با پشم شیشه پر نمایید. در این مطلب نمونه هایی از کاردستی با پارچه های نمدی را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند بهترین الگو در زمینه ساخت کاردستی های جدید باشند.

admin بازدید : 1864 دوشنبه 27 دی 1395 نظرات (0)

مدل های جدید سیسمونی نمدی نوزاد

 

مجموعه ایی از تصاویر و عکس های انواع سیسمونی نمدی زیبا و جدید با طرح هیا متنوع را در این مطلب ارائه یم دهیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین الگو برای تهیه و تزیین سیسمونی با نمد باشند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید و از جدیدترین ایده ها برای تهیه سیسمونی نوزاد با نمد آشنا شده و از طرح ها و مدل های ارائه شده نهایت استفاده را ببرید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 7,087
  • بازدید کلی : 42,605,285
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی