loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin1 بازدید : 777 چهارشنبه 10 آبان 1396 نظرات (0)

بانوکده

با توجه به پیشرفت علم , طب سنتی نه تنها جایگاه خود را در بهبود و پیشگیری بیماریها و عارضه ها از دست نداده بلکه با استفاده از مواد و راهکار های طبیعی و سنتی بیشتر در مورد توجه قرار گرفته . با بانوکده همراه باشید .


admin1 بازدید : 4033 چهارشنبه 03 آبان 1396 نظرات (0)

بانوکده

شوره سر از شایع ترین بیماری های پوست است . اغلب برای درمان این بیماری از شوینده های گوناگون  صنعتی استفاده میشود که در انتها به نتیجه مطلوب نمیرسیم . در این بخش به درمان این بیماری از دیدگاه طب سنتی پرداخته ایم . با بانوکده همراه باشید .

admin1 بازدید : 1984 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

 

 

دکتر سلام

 

اگر هنگام غذاخوردن هنگام درد در ناحیه دهان می کنید یا هنگام نوشیدن مایعات گرم و سرد دندان شما تیر می کشد احتمالا دچار پوسیدگی دندان شده اید ، روش های مختلفی برای پر کردن دندان وجود دارد که در این مقاله دکتر سلام شما را با انواع روش های پر کردن دندان و نحوه آن آشنا می کند.

 


از مواد مختلفی برای پر کردن دندان همچون کامپوزیت، پرسلن، آمالگام و ... استفاده می‌شود که دندانپزشک مناسب‌ترین ماده را با توجه به نیازها و ضرورت‌های پزشکی و تخصصی موجود تعیین می‌کند.    

admin1 بازدید : 2179 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

 

دکترسلام

در زمان بارداری هرگونه درمان نیاز به مشورت با پزشک و بررسی شرایط خانم های باردار دارد ، در این مقاله دکتر سلام موضوع ارتودنسی در هنگام بارداری و روش درمانی آن را مورد بررسی قرار داده است.

 

 

شاید این سؤال به ذهن شما رسیده باشد که آیا انجام درمان ارتودنسیدر زمانی که باردار هستید، برای شما و کودکتان بی‌خطر است؟

 

 

ما در این مقاله یک راهنمای مفید در اختیار شما قرار می‌دهیم که در آن تمامی اطلاعاتی که در مورد انواع ارتودنسی در بارداری به آن نیاز دارید، ارائه شده است.

admin3 بازدید : 2623 یکشنبه 11 تیر 1396 نظرات (0)

یبوست,پیشگیری از یبوست,درمان یبوست

 یبوست یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که اصولا افراد در مسافرت با آن مواجه می‌شوند است. یبوست می‌تواند به دلیل کم نوشیدن آب و عدم دریافت فیبر کافی در طول روز و حتی کم‌تحرکی باشد. برای پیشگیری از یبوست پیشنهاد می‌شود توصیه‌های دکتر فرح‌بخش، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی را خوانید.

admin3 بازدید : 2331 جمعه 09 تیر 1396 نظرات (0)

تغذیه سالم, مواد غذایی مشکل ساز در تابستان

به جرئت می توان گفت که مواد غذایی به طور کامل برای بدن مفید نیستند و در مقابل نیز دارای عوارض و مضراتی هستند اما به دلیل فواید بیشتر نسبت به مضرات، مصرف انها توصیه می شود از این موضوع بگذریم کم کم به فصل تابستان نزدیک می شویم با رسیدن به فصل تابستان و افزایش رطوبت و گرما ، اشتها و قدرت سیستم گوارشی نیز افزایش می یابد به همین دلیل قصد داریم شما را با 5 ماده غذایی که به دلیل عوارض انها در تابستان که نباید در مصرف انها زیاده روی کرد اشنا کنیم با ما همراه باشید

admin3 بازدید : 1844 پنجشنبه 08 تیر 1396 نظرات (0)

ماساژ تایلندی

در تایلند همه جا مکانهایی با عنوان ماساژ به چشم می خورد.شاید تنها یک حصیر کوچک که روی زمین پهن شده و یا تختها و صندلیهایی که کنار هم چیده شده ...اساس ماساژ تایلندی ، این هنر باستانی ؛درمان بدن برای شفا ،سلامت و تندرستی و تغییر و دگرگونی است.

admin3 بازدید : 2467 چهارشنبه 07 تیر 1396 نظرات (0)

راههای درمان افسردگی

با پیشرفت فناوری و هوشمندتر شدن گوشی‌های همراه، معمولا بیشتر مشکلات سلامتی نادیده گرفته می‌شوند. این موضوع بیشتر در مورد سلامت روحی و روانی افراد دیده می‌شود. تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند کار را برای افراد ساده تر کرده‌اند و افراد می‌توانند در هر جای جهان با هم ارتباط داشته باشند.

admin3 بازدید : 4330 چهارشنبه 24 خرداد 1396 نظرات (0)

درمان میخچه انگشت پا با طب گیاهی

میخچه از مشکلات رایجی است که در نقاط مختلف پا و به ویژه در انگشتان پا ایجاد می‌شود و علت به وجود آمدن آن، ضخیم شدن لایه‌های پوست به دلیل وجود فشار و سایش متوالی است.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 399
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 7,140
  • بازدید کلی : 42,605,338
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی