loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 3127 سه شنبه 20 تیر 1396 نظرات (0)

وسایل لازم برای تمیز کردن ظروف مسی,​مراحل تمیزکردن ظروف مسی

 یکی از ظروف قدیمی که امروزه کاربرد بسیار زیادی در فضای آشپزخانه ها دارد ظروف مسی قدیمی می باشد. این ظروف علاوه بر رنگ و ظاهر منحصر به فردی که دارد تاثیرات بسیار مناسبی بر بدن می گذارد و در  درمان برخی از بیماری ها می تواند تا حد زیادی موثر باشد.

admin3 بازدید : 788 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (0)

برطرف کردن جای لکه عرق,از بین بردن لکه زرد روی پارچه
کم کم به روزهای میانی فصل تابستان نزدیک می شویم روزهایی که گرمای بی اندازه ی آن برای همه ی ما طاقت فرساست. علاوه بر گرما مشکلی که اغلب همه ی ما با آن مواجه هستیم تعریق و کثیف شدن لباس ها در این فصل است.

admin3 بازدید : 711 جمعه 05 خرداد 1396 نظرات (0)

ساخت نرم کننده خانگی برای لباس,درست کردن نرم کننده خانگی

چگونه نرم کننده لباس خانگی درست کنیم امروزه باید تمام تلاش خود را کرد تا خانواده را از معرض مواد شیمیایی مضر دور کرد. ساخت نرم کننده ی مایع پارچه موجب صرفه جویی در پول و افزایش سلامتی خانواده می شود.

admin3 بازدید : 761 دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

اشتباهات کارهای روزانه,آشنایی با اشتباهات کارهای روزانه

تمیز نگه داشتن خانه کار خیلی ساده ای نیست. ممکن است این کار کمی تکراری، خسته کننده و پر دردسر باشد، اما با این حال وظیفه اکثر ما نیز به حساب می آید؛ بنابراین برای انجام دادن آن به بهترین شکل، لازم است از نکاتی مهم در رابطه با آن آگاه شوید که حتی بعضی از افرادی که کارشان این است نیز از آن بی خبر باشند.

admin3 بازدید : 801 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

نحوه تمیز کردن تخته های آشپزی,تمیز کردن تخته های گوشت

تخته های آشپزی یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزی هستند که خانم ها همیشه با تمیز کردن آنها مشکل دارند. با ما همراه شوید تا شما را با روش های تمیز کردن تخته های آشپزی آشنا کنیم.

admin3 بازدید : 736 چهارشنبه 23 فروردین 1396 نظرات (0)

 

موم شمع یکی از مواردی است که پاک کردن آن از روی سطوح مختلف بسیار سخت است. با ما همراه شوید تا بدانید موم را چگونه می توانید از روی سطوح مختلف پاک کنید.

admin بازدید : 844 سه شنبه 15 فروردین 1396 نظرات (0)

طلا و جواهر پس از استفاده به مدت طولانی، در اثر مجاورت با بدن کثیف می شوند و رنگ و جلای اولیه را از دست می دهند. اگر به دنبال راهکاری برای تمیز شدن طلا و جواهر و زینت آلات خود هستید، این مطلب را با دقت بخوانید.

admin بازدید : 740 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)

طریقه تمیز کردن یخچال

یخچال پرکارترین وسیله برقی آشپزخانه است. با رعایت نکات ساده زیر آن را همواره تمیز نگه دارید.

طبقات، سینی‌های متحرک و کشوها را داخل آب داغ و صابون ملایم قرار دهید. (قبل از گذاشتن قسمت‌های شیشه‌‌ای داخل آب داغ، بگذارید دمای اتاق را پیدا کنند، در غیر این صورت ترک خواهند خورد.)

admin بازدید : 797 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)

نکاتی مهم در شستشوی مبل

تا همین چند سال پیش اگر در خانه  ای مبل وجود داشت، تنها در اتاق پذیرایی (مهمان خانه) گذاشته می شد و در تمام طول سال نیز ملحفه های سفیدی روی آن‌ پهن می کردند طوری که اعضای خانواده حق استفاده از آن ها را نداشتند مگر زمانی که مهمان غریبه ای برای آن ها می آمد!


admin بازدید : 730 جمعه 29 بهمن 1395 نظرات (0)

شستشوي فرش در منزل

شستشو و نظافت فرش از اهميت ويژه اي برخوردار است و رعايت اصول و قواعد خاص آن سبب خواهد شد تا فرش دستبافت كيفيت اوليه خود را از دست ندهد و حتي الامكان خصوصيات ظاهري و ساختماني خود را حفظ كند. شستشوي فرش به طور معمول، يك بار بعد از پرداخت و بار ديگر پس از طي سالياني چند صورت مي گيرد.

admin1 بازدید : 2232 شنبه 02 مرداد 1395 نظرات (0)

محلول خانگی شست و شوی سبزیجات

 

سبزیجات یکی از مهم ترین دسته مواد غذایی است که باید در سبد غذایی روزانه تان وجود داشته باشد. در این مقاله راه های طبیعی و بی ضرر زیادی برای شستشوی گیاهان وجود دارد.

admin1 بازدید : 7271 دوشنبه 17 آذر 1393 نظرات (0)

بانوکده

به دلیل استفاده زیاد از تلویزیون و همه گیر بودن این محصول، اولین سوال می تواند نحوه تمیز کردن مانیتورها و تلویزیون های HD باشد و خوشبختانه ساده ترین سوال این مجموعه هم همین است. HDTVها و مانیتورها انگار آهنربای کثیفی هستند و زور هیچ کس هم به آنها نمی رسد.....

admin1 بازدید : 2762 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

بانوکده

پیش از آن که برای برق انداختن ظروف نقره به کمک پارچه ضخیم یا سمباده خشک، اقدام کنند بهتر است این ظروف را با کمک آب گرم، مایع ظرفشویی و یک اسکاچ اسفنجی زبر بشویند..

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 342
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 7,083
  • بازدید کلی : 42,605,281
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی