loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 2567 پنجشنبه 22 تیر 1396 نظرات (0)

لیزرتراپی

اگر سن و سال، جوش یا زیاد در آفتاب ماندن باعث بوجود آمدن لکه، خراش، خطوط یا چروک روی پوست شده است، بازسازی پوست از طریق لیزرتراپی می تواند کمک کند تا پوست شما جوان تر و سالم تر شود.

admin3 بازدید : 4234 شنبه 27 خرداد 1396 نظرات (0)

کرم ضد آفتاب

 هوای گرم بهترین فرصت برای کودک است که بیرون برود و زیر نور خورشید مشغول بازی شود. اما بسیار مهم است که از محافظت پوست کودک خود در برابر اشعه های آفتاب اطمینان حاصل کنید.

admin3 بازدید : 4036 سه شنبه 16 خرداد 1396 نظرات (0)

 

ترک لب

بهترین راه جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی لب‌ها، پیشگیری از عارضه‌هایی است که دلیل بروز این حالت هستند. متاسفانه این عارضه‌ها همه‌جا هستند: آب و هوای سرد و بودن در معرض نور خورشید، هوای خشک، و وزش باد موجب خشکی، ترک‌خوردگی، یا زخم شدن لب می‌شود.

admin3 بازدید : 3948 جمعه 05 خرداد 1396 نظرات (0)

روش های جلوگیری از ایجاد چین و چروک در گردن

 پوست گردن یکی از قسمت هایی است که شاید خانم ها به آن توجه کمی داشته باشند. ولی بدانید که اگر به دنبال زیبایی هستید باید از ایجاد چین و چروک  در گردن تان جلوگیری کنید. با ما همراه شوید تا شما را با روش های جلوگیری از ایجاد چین و چروک در گردن تان آشنا کنیم.

admin3 بازدید : 4369 دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

خواص پوست موز

 موز یکی از محبوب‌ترین میوه‌های خوراکی در بین خانواده‌ها است و خیلی از مردم از خوردن آن لذت می‌برند. خوردن موز برای سلامتی بسیار مفید بوده و به دلیل داشتن مواد مغذی یکی از بهترین تقویت کننده‌های سلامتی به‌شمار می‌رود.

admin3 بازدید : 1829 یکشنبه 03 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

رفع چروک پیشانی

چروک روی پیشانی یکی از مشکلات پوستی است که از زیبایی صورت شما کم می کند. برای از بین بردن چروک روی پیشانی به جای استفاده از بوتاکس می توانید از 3 روش خانگی و بدون ضرر استفاده کنید.

admin3 بازدید : 3722 پنجشنبه 24 فروردین 1396 نظرات (0)

افتادگی پوست

شل شدگی و افتادن پوست یکی از قسمت های جدا نشدنی بالا رفتن سن است. همینطور که سنمان بالا می رود، ساختار زیرین پوست بیشتر دچار مشکل می شود و پوست، استحکام کشش خود را از دست می دهد.

admin بازدید : 1789 دوشنبه 09 اسفند 1395 نظرات (0)

جوان‌سازی پوست صورت و گردن بانوان

زمانی که پوست چروک می‌شود، در اصل زیر پوست خالی و پوست دچار شکستگی می‌شود. در این وضعیت استفاده از کرم‌ها و درمان‌های موضعی قادر به کم‌ کردن عمق چروک نیستند و فقط می‌توانند از ایجاد چروک‌های جدید جلوگیری کنند. برای رفع چروک‌های به‌وجود‌آمده نیاز به درمان‌های سریع و تهاجمی‌تری مانند اعمال جراحی است. در این مورد تزریق‌های مزوتراپی هم می‌توانند بسیار کمک‌کننده باشند.

 

 

 

admin بازدید : 1728 دوشنبه 09 اسفند 1395 نظرات (0)

درمان پوست دارای جوش، لکه های قرمز و خشک

اگر شما نیز از جوش، خارش و قرمز شدن پوست خود رنج می‌برید، در ادامه با ما همراه شوید تا استراتژی‌های مورد نیاز برای درمان و مراقبت از این نوع پوست را با هم یاد بگیریم.

 

admin بازدید : 1985 شنبه 18 دی 1395 نظرات (0)

چگونه پوستی صاف و زیبا داشته باشیم

با افزایش سن کم کم پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و افتاده و شل می شود و این فرایند افتادگی پوست برگشت ناپذیر می باشد و یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دلایل پیر شدن پوست همین افتادگی پوست می باشد و شما حتما باید این مسئله را جدی بگیرید و اگر نمی توانید درمان کنید حداقل پیشگیری کنید.

admin بازدید : 1609 سه شنبه 14 دی 1395 نظرات (0)

روش درمان خشکی لب در فصل زمستان

هوای سرد زمستان، می‌تواند تاثیر بسیار نامطلوبی روی لب‌هایتان بگذارد و البته مراقبت‌های نادرست نیز در این میان مزید بر علت می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها در این مطلب آورده شده است.

 

admin بازدید : 1768 یکشنبه 12 دی 1395 نظرات (0)

این عادت ها را برای داشتن پوست سالم ترک کنید

بسته شدن منافذ پوست، شروع بسیاری از مشکلات پوستی است. عاداتی وجود دارد که بسته شدن این منافذ را شدیدتر می کند. اگر می خواهید پوستی سالم داشته باشید نباید این اشتباهات را انجام دهید.

 

 

 

admin بازدید : 1678 شنبه 11 دی 1395 نظرات (0)

8 خطر برای پوست کودکان

به گفته متخصصان پوست و بر اساس تحقیقات انجام شده، بسیاری از محصولات بهداشتی مخصوص کودکان از جمله لوسیون ها، شامپوها، پماد و دستمال های مرطوب و... عامل بروز حساسیت هستند و براساس نتایج مطالعات بالینی می توانند باعث بروز 6 نوع حساسیت در اطفال شوند. براساس تجزیه و تحلیل های علمی انجام گرفته و به گفته مقامات بهداشتی اروپا، این محصولات براساس مواد تشکیل دهنده، به 3 گروه تقسیم می شوند؛ «خطرناک»، «خطر متوسط» و «کم خطر».

 



 

admin بازدید : 1504 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)

درمان جوش زیرپوستی صورت

مراجعه به متخصص پوست و نطارت ایشان بر درمان الزامی است. می توانید از داروهایی که به آرامی لایه سطحی پوست را لایه برداری می کنند و دارای خواص ضد باکتری هستن مانند بنزوئیل پراکسید به تنهایی و یا با ترکیب داروهایی که مسدود شدن فولیکولها را اصلاح می کنند مانند ترتینوئین استفاده کند. یکی از آنها صبح و یکی عصر استفاده شود.

 

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 7,071
  • بازدید کلی : 42,605,269
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی