loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 958 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

روش قمه زنی

شرایط قلمه گیری گیاهان بستگی به زمان، سن، شرایط محیط مانند دما، رطوبت و بستر متفاوت است. قلمه ساقه به سه نوع قلمه خشبی یا قلمه چوبی، قلمه نیمه خشبی یا نیمه چوبی و قلمه نرم، علفی یا سبز تقسیم می شوند.

admin3 بازدید : 895 یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

گلهای آپارتمانی,زیباترین گیاهان آپارتمانی,شرایط نگهداری گلهای آپارتمانی


اگر می خواهید خانه تان پر از گل ها و گیاهان آپارتمانی باشد، اگر می خواهید از زیبایی و طراوت آنها استفاده کنید و اگر دوست دارید گل های شما همیشه سرحال و شاداب باشد، خوب است بدانید هر گلی به شرایط خاصی نیاز دارد.

admin3 بازدید : 792 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

گلهای آپارتمانی,شرایط نگهداری گلهای آپارتمانی,جلوگیری از پژمرده شدن گلها

یکی از دغدغه های همیشگی صاحبان گل و گیاه در منزل، از دست رفتن نشاط و زیبایی گیاهانشان است. برای حفظ و به حداکثر رساندن شادابی گیاهان این توصیه ها عمومی هستند.

admin3 بازدید : 976 سه شنبه 22 فروردین 1396 نظرات (0)

کاج مطبق به دو طریق کاشتن بذر و قلمه زدن زیاد می شود

 
کاج مطبق Araucaria جنسی از خانواده پیناسه Pinaceae می باشد که بلندی آن در انواع مختلف به 80 تا 170 سانتیمتر می رسد.

admin بازدید : 805 سه شنبه 03 اسفند 1395 نظرات (0)

چگونگی تعویض گلدان گیاهان

همانند کودکی که رشد کرده و به لباس‌های بزرگ تری نیاز دارد گیاه نیز همین‌طور است.
اکثر گیاهان پس از مدتی رشد می‌کنند و از گلدان‌ها و ظروفی که درونشان هستند بزرگ‌تر می‌شوند؛ پس باید هر چند وقت یک‌بار گلدان گیاهان مورد علاقه‌تان را تعویض کنید. اگر این کار را به موقع انجام دهید، گیاهانتان نیز با رشد خوب خود به شما پاداش خواهند داد.

admin بازدید : 945 سه شنبه 03 اسفند 1395 نظرات (0)

پرورش گلهای زینتی در آب

اگر زمین و فضای لازم را برای کاشت گیاهان مورد علاقه خود در اختیار ندارید ، میتوانید تعداد زیادی از گیاهان را در آب پرورش بدهید.پرورش گیاه درآب این حُسن را دارد که خود شاهد رشد و نمو گیاه از پشت شیشه آب هستید.

admin بازدید : 875 سه شنبه 03 اسفند 1395 نظرات (0)

اگر افسرده اید به گل و گیاه نگاه کنید

طبيعت و زيبايي هاي آن همواره الهام بخش بشر براي خلق آثار بديع و تلطيف روح و روان او و مأمني براي فرار از هياهوي دنياي بيروني و دروني او بوده و هست، پس زيبا است اگر بتوانيم با شاخه اي گل و يا گلداني كوچك همواره بخشي از طبيعت را همراه خود داشته باشيم.


admin بازدید : 913 سه شنبه 03 اسفند 1395 نظرات (0)

 گیاه آپارتمانی تصفیه‌کننده هوا

به طور معمول همه ما یا حداقل بیشتر ما از گیاهان و گلدان‌ها برای دکوراسیون خانه خود استفاده می‌کنیم اما برخی از این گلدان‌هایی که در کنار پنجره‌های خانه‌های‌مان می‌گذاریم کاری بیشتر از یک دکور صرف دارند، در واقع جدا از زیبایی این گل‌ها و احساس آرامشی که به ما می‌دهند، برخی از این گلدان‌ها با آلودگی‌های داخل خانه‌ها مبارزه می‌کنند و باعث افزایش خلاقیت انسان می‌شوند. در این مطلب می‌توانید گیاهانی را که خانه‌تان را تمیز کرده و زندگی‌تان را هم غنی‌تر می‌‌کنند، بشناسید.

 

 

admin1 بازدید : 1460 سه شنبه 28 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

گیاهان آپارتمانی

90 درصد وزن این گیاهان را آب تشکیل میدهد.سه عامل آب-نور-خاک مهم هستند.اگر این سه عامل رعایت شد و گیاه مشکل داشت گیاه شما آفت دارد. 

آبیاری زیاد و کم برای گیاهان مضر است.آبیاری کم پژمردگی و زردی برگها را به دنبال دارد و این علائم برای آبیاری زیاد هم اتفاق میافتد.کلا گیاهان به آب کم مقاوم تر هستند.

admin1 بازدید : 25821 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (1)

بانوکده

بنفشه افریقایی هم مثل هر گیاه دیگری به مجموعه ای از عوامل برای رشد و نمو بهینه نیاز دارد که از این میان می توان به نور، دما، آب، موادغذایی، و محیط کشت اشاره کرد.

admin1 بازدید : 3087 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

بانوکده

کاکتوسها از جمله جذابترین و متنوعترین گیاهان خانگی هستند. اکثر انواع کاکتوس حتی در دست یک صاحب تازه کار، به راحتی رشد میکنند.
هرچند کاکتوسها در تمام مدت سال در گل فروشیها، فروشگاههای لوازم خانگی و حتی سوپرمارکتها به فروش میرسند، اما بهترین فصل تهیه آنها تابستان است.
ممکن است شما هنگام خرید یک کاکتوس جدید به چند مورد زیر هم نیاز پیدا کنید......

admin3 بازدید : 2019 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

بانوکده 

معمولا با فرا رسیدن سال نو خانم های خانه دار سعی می کنند با تهیه گل ها و گیاهان خانگی زیبایی بهار را به خانه خود بیاورند اما پژمرده شدن گل ها همیشه برای خانم ها یک دغدغه بزرگ است. در صورتی که با یادگیری اصول نگهداری صحیح از گل ها می توانیم از پژمرده شدن آن ها جلوگیری نماییم .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 441
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 7,182
  • بازدید کلی : 42,605,380
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی