loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin1 بازدید : 777 چهارشنبه 10 آبان 1396 نظرات (0)

بانوکده

با توجه به پیشرفت علم , طب سنتی نه تنها جایگاه خود را در بهبود و پیشگیری بیماریها و عارضه ها از دست نداده بلکه با استفاده از مواد و راهکار های طبیعی و سنتی بیشتر در مورد توجه قرار گرفته . با بانوکده همراه باشید .


admin1 بازدید : 4033 چهارشنبه 03 آبان 1396 نظرات (0)

بانوکده

شوره سر از شایع ترین بیماری های پوست است . اغلب برای درمان این بیماری از شوینده های گوناگون  صنعتی استفاده میشود که در انتها به نتیجه مطلوب نمیرسیم . در این بخش به درمان این بیماری از دیدگاه طب سنتی پرداخته ایم . با بانوکده همراه باشید .

admin3 بازدید : 4330 چهارشنبه 24 خرداد 1396 نظرات (0)

درمان میخچه انگشت پا با طب گیاهی

میخچه از مشکلات رایجی است که در نقاط مختلف پا و به ویژه در انگشتان پا ایجاد می‌شود و علت به وجود آمدن آن، ضخیم شدن لایه‌های پوست به دلیل وجود فشار و سایش متوالی است.

admin3 بازدید : 1941 شنبه 13 خرداد 1396 نظرات (0)

خواص چای سبز

 مزایای چای‌های گیاهی دیگر برای همه شناخته شده است و نه تنها می‌توانند حالتان را بلافاصله خوب کنند بلکه توانایی جلوگیری از برخی بیماری‌ها را نیز دارا هستند. با مصرف این 7 نوع چای خارق العاده می‌توانید خود را در برابر سکته‌های قلبی، افزایش وزن، دیابت و انواع سرطان بیمه کنید.

admin3 بازدید : 2057 جمعه 22 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

خاصیت درمانی هلیله سیاه

   هلیله سیاه تقویت کننده حافظه است و مانع از سفید شدن مو می شود، همچنین جویدن روزانه مقداری از آن به صورت ناشتا بواسیر، قولنج و یبوست و آسم را درمان می کند؛ برای برطرف کردن سیاهی دور چشم موثر است.

admin3 بازدید : 2112 دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

خواص درمانی چای 

در طب سنتی مانند طب جدید تعادل در مصرف مواد غذایی بسیار حائز اهمیت است. مانند خیلی از مواد غذایی، اگر چای سیاه را به درستی مصرف نکنیم مشکلات فراوانی را برای بخش های مختلف بدن به وجود خواهد آورد.

admin3 بازدید : 1715 پنجشنبه 31 فروردین 1396 نظرات (0)

آفتاب سوز

درمان آفتاب سوختگی ممکن است از یخچال خانه شروع شود. البته همه افراد در معرض آفتاب زدگی قرار ندارند اما در روزهای گرم و آفتابی تابستان این موضوع دور از ذهن نیست.

admin3 بازدید : 1747 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)

نعنا از نظر طب قدیم ایران نسبتا گرم و خشک است و از نظر خواص دارویی از پونه قوی تر است.از نعنا اسانس/روغن و….تهیه میکنندکه مصارف زیادی هم دارند. نعنا باد شکن است. تقویت کننده معده و بدن است.ضد تشنج و ضد سرفه است

admin بازدید : 3844 چهارشنبه 20 بهمن 1395 نظرات (0)

درمان بیماری های زنان با طب سنتی

اهمیت آشنایی با بیماری‌های زنان و چگونگی پیشگیری و درمان آن‌ها یكی از مهم‌ترین مسائلی است كه هر خانمی باید نسبت به آن آگاهی كافی داشته باشد. خوشبختانه امروزه با رشد تكنولوژی و افزایش میزان آگاهی و دانش مردم ، بسیاری از زنان در سراسر جهان نسبت به این بیماری‌ها آگاهی لازم را داشته و دست كم با چگونگی درمان و پیشگیری از ابتلا به آن‌ها در طب مدرن آشنایی دارند اما شاید این گروه كمتر با تكنیك‌های درمانی طب سنتی و مكمل در درمان بیماری‌های شایع و رایج دستگاه زنان آشنا باشند.

admin بازدید : 3724 چهارشنبه 20 بهمن 1395 نظرات (0)

پوستی زیبا با طب سنتی

یکی از ساده‌ترین و در دسترس‌ترین این ماسک‌ها اسپری گلاب است. گلاب منافذ پوستی را می‌‌بندد، از شل بودن و افتادگی پوست جلوگیری می‌‌کند و هم اینکه نمی‌‌گذارد پوست دچار جوش گردد.


admin بازدید : 1588 چهارشنبه 20 بهمن 1395 نظرات (0)

درمان سرما خوردگی با طب سنتی

سرماخوردگی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های بشر در طول زندگی است و علائمی همچون آبریزش بینی، زکام، سرفه، گلودرد و عفونت سینوس‌ها دارد. در طب سنتی، این ‌ترشحات را که از بینی خارج می‌شود، زکام و‌ترشحات پشت حلق را نزله می‌نامند. این‌ ترشحات موادی بیماری‌زا هستند که باید پاک شوند و به هیچ وجه نباید مانع خروج آنها شد.

admin بازدید : 1611 چهارشنبه 20 بهمن 1395 نظرات (0)

نفخ معده را با طب سنتی درمان کنید

سردی مزاج معده موجب بروز نفخ می‌شود که سرد شدن مزاج معده دارای علائمی مانند سوءهاضمه و هضم غذاهای خیلی سبک و عدم هضم غذاهای سنگین، ترش کردن معده و تمایل به مصرف غذاهای سرد است.


admin1 بازدید : 2948 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

سرکه سیب

ارتباط بین سرکه ی سیب و لاغری مطلب جدیدی نیست. اولین مطلبی که راجع به تاثیر سرکه سیب در کاهش وزن به چاپ رسید مربوط به سال 1958 در کتاب (Folk Medicine) بود که توسط جارویس Jarvis نوشته شد. اما مشکل این است که مطالعات نشان داده اند سرکه سیب موجب کاهش وزن نمی شود!

admin1 بازدید : 2293 چهارشنبه 05 خرداد 1395 نظرات (0)

ختمی

ختمي گياه بومي مناطق شرق مديترانه است .

گياهي است علفي و چند ساله كه ارتفاع آن به حدود 2 متر مي رسد ساقه آن از كركهاي ريز كه به رنگ خاكستري مي باشد پوشيده شده است .

برگهاي ختمي دندانه دار ، پهن و مانند قلب مي باشد . گلهاي آن درشت به رنگ سفيد مايل به قرمز يا ارغواني است كه بصورت دسته هاي سه تايي در اواخر تابستان ظاهر مي شود .

ختمي به علت داتشن گلهاي زيبا به صورت گياه زينتي در باغچه ها كاشته مي شود . تمام قسمتهاي اين گياه استفاده طبي درد .

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 351
  • بازدید ماه : 205
  • بازدید سال : 7,092
  • بازدید کلی : 42,605,290
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی