loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 2663 دوشنبه 12 تیر 1396 نظرات (0)

,بیماری زردی نوزادان,علت زردی نوزادان زردی نوزادان از بیماری‌هایی است  كه گاهی به طور جدی برای  نوزاد و والدین دردسرساز می‌گردد. به طور کلی بیش از70درصد نوزادان در روزهای اولیه تولد دچار زردی می‌شوند و معمولاً آمار زردی  در نوزادانی زودرس حدود 80 درصد افزایش میابد.

admin3 بازدید : 1693 پنجشنبه 25 خرداد 1396 نظرات (0)

 

سرخک کودکان

سرخك يك بيماري ويروسي است كه فقط در انسان ديده مي شود اين بيماري در فصل زمستان شايعتر است . درحال حاضر در جهان ساليانه 30 ميليون نفربه اين بيماري گرفتار مي شوند كه 880 هزار نفر آنها مي ميرند (هرپنج دقيقه يك نفر) و در ايران بطور متوسط ساليانه ده هزار نفر مبتلا به سرخك مي شوند.

admin3 بازدید : 4019 چهارشنبه 03 خرداد 1396 نظرات (0)

اسهال نوزاد,اسهال در نوزادان

 اطلاعات کاملی در رابطه با بیماری های نوزادان در سفرها، در دسترس نیست اما با توجه به اطلاعات موجود بیماری های شایعی که نوزادان در سفر به آن مبتلا می شوند به شرح زیر است

admin3 بازدید : 3836 سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 درمان شپش سر در کودک

 بیشتر مادران زمانی که می‌بینند موهای فرزندشان دچار شپش شده، طوری و نژران و هراسان می‌شوند که انگار دنیا به آخر رسیده و به سرعت به سراغ انواع شامپو‌هایی که در داروخانه برای درمان این عارضه موجود است می‌روند. در صورتی که راه‌های دیگری هم برای درمان شپش سر وجود دارد که ساده هستند و منشا علمی ندارند اما تا حالا در درمان شپش بسیار موثر بوده‌اند.

admin3 بازدید : 1867 جمعه 01 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

راههای تشخیص دیابت در کودکان,علائم بیماری دیابت در کودکان

اگر فرزند مبتلا به ديابتي داريد احتمالا مراقبت براي‌تان سخت و طاقت فرساست؛ بخش اعظم مراقبت‌هايي كه اين بيماري احتياج دارد به تغذيه و سبك زندگي كودك بر مي‌گردد كه مسلما كنترل آن براي بچه‌هاي كم سن و سال واقعا مشكل است؛

admin بازدید : 1820 شنبه 23 بهمن 1395 نظرات (0)

آبسه دندان در کودکان و نوزادان

در دندانهاي شيري پيله دندان در صورتيكه درمان نشود ميتواند بر دندان دائمي كه بعداً بايد در بيايد. آسيب برساند. پيله دندان بسيار دردناك است زيرا در يك محيطي بسته و محصور قرار دارد و مسكن‌ها هم بر روي آن تأثير نمي‌گذارند.

 

admin بازدید : 1637 شنبه 23 بهمن 1395 نظرات (0)

بیماری چشمی در کودکان

چشم یکی از اعضای بدن است که مهم‌ترین کارکرد را در شناسایی و کشف دنیای اطراف انسان‌ها دارد. رشد بینایی در لحظه تولد کامل نیست و این روند تا حدود 2سالگی ادامه می‌یابد. همچنین مشکلات بینایی در میان کودکان بسیار شایع است اما با وجود این شاید کمتر مورد توجه قرار گیرند. با اینکه برخی مشکلات چشمی را می‌توان با تجویز عینک حل کرد، برخی دیگر به توجه و مراقبت‌های پزشکی بیشتری نیاز دارند و هر چه زودتر متوجه علائم آن شوید بهتر است.

admin بازدید : 1724 شنبه 23 بهمن 1395 نظرات (0)

درمان بیماری مخملک در کودکان

مخملك يكي از بيماريهاي شايع در ميان كودكان است اگر چه عامل بوجود آورنده آن باكتري معروف استرپتوكوك ميباشد. اين باكتري عامل ورم لوزه‌ها Tonsillitis نيز هست. مخملك با ورم لوزه‌ها مشابه است بجز اينكه در مخملك علاوه بر گلودرد، بثورات پوستي نيز ايجاد ميشود. دوره نهفتگي آن يك الي 5 روز است كه بعد از اين مدت، نشانه‌هاي آن ظاهر ميشود.

admin بازدید : 2151 شنبه 23 بهمن 1395 نظرات (0)

درمان بیماری انگلی در کودکان

 آلودگی با انگل ها یکی از مشکلات شایع کودکان است. هر چند که برخی از بیماری ‌ها بیشتر در کودکان شایع است، اما واگیردار بودن این نوع از بیماری‌ ها سبب می ‌شود که همه ی اعضای خانواده به شکلی درگیر بیماری شوند، از جمله این بیماری‌ ها می ‌توان به بیماری‌ های انگلی اشاره کرد.

 

admin بازدید : 2281 پنجشنبه 16 دی 1395 نظرات (0)

دلیل زردی نوزاد و راه های برطرف کردن آن

شنیدن این جمله از زبان متخصص اطفال برای مادری كه با هزار امید و آرزو نوزادش را به‌دنیا آورده، دلهره‌آور است و اولین چیزی كه در ذهن او نقش می‌بندد این است كه آیا زردی جان و سلامت نوزادش را تهدید می‌كند و برای درمانش چه اقدامی باید انجام دهد؟ اینها شاید سوالات مادرانی باشد كه در آینده قصد بارداری دارند یا قرار است به زودی زایمان كنند.

admin بازدید : 1615 چهارشنبه 15 دی 1395 نظرات (0)

با کودک سرما خورده چه کنیم؟

 این کاملا طبیعی است که شما به عنوان پدر و مادر نگران ابتلای فرزندان‌تان به بیماری‌های معمول این فصل مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا و گلو درد باشید. با این حال آنچه مسلم است اینکه معمولا پیشگیری از این بیماری‌ها کار آسانی نیست و در نتیجه ابتلا به آن‌ها اجتناب ناپذیر خواهد بود. اگرچه اکثریت قریب به اتفاق نوزادان بعد از تولد و البته با تغذیه به وسیله شیر مادر کاملا اتوماتیک وار سیستم ایمنی بدن خود را تقویت می‌کنند اما این دلیل نمی‌شود که آن‌ها در برابر انواع ویروس‌های سرماخوردگی و آنفلوآنزا هم همواره مصون بمانند. معنی چنین چیزی این است که کوچولوی شما ممکن است قبل از جشن اولین سال تولدش بین ۶ تا ۸ مرتبه با این ویروس‌ها درگیر شود.


admin1 بازدید : 7853 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

بانوکده

لثه‌‌های نوزادانی که دندان‌‌های‌شان در حال بیرون زدن است، متورم و تحریک‌پذیر می‌شود. برخی علائم رویش دندان‌های شیری در کودکان شامل خارش، بی قراری و گریه، بی‌حوصلگی، غذا نخوردن و ریزش آب از دهان است....

admin1 بازدید : 2979 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اختلال‌ رشد بچه‌ عبارت‌ است‌ از ناتواني‌ شيرخواران‌ يا كودكان‌ از رشد و نموي‌ طبيعي‌. اين‌ واژه‌ تا زماني‌ استفاده‌ مي‌شود كه‌ تشخيص‌ خاصي‌ براي‌ توجيه‌ اين‌ ناتواني‌ پيدا نشده‌ باشد. سن‌ شايع‌ اين‌ مسأله‌ بين‌ 5-1 سالگي‌ است‌. تقريباً تمام‌ كودكاني‌ كه‌ اين‌ مشكل‌ را دارند زير 5 سال‌ هستند.

admin3 بازدید : 4148 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

بانوکده 

گاهی اوقات پیش می آید که برآمدگی قرمز و دردناکی رو پلک کودک بوجود می آید که گل مژه است . گل مژه بیماری محسوب نمیشود و می توان به راحتی آن را در منزل درمان کرد .بقیه در ادامه مطلب ...

admin3 بازدید : 1934 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

بانوکده 

شب ادراری می تواند دلایل مختلفی داشته باشد چه روحی و چه جسمی و حتی در سنین مختلف کودکان ممکن است علل گوناگونی داشته باشد . در این مقاله ما در مورد کودکان زیر 5 سال صحبت میکنیم . بقیه در ادامه مطلب ...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 282
  • بازدید سال : 7,169
  • بازدید کلی : 42,605,367
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی