loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 2331 جمعه 09 تیر 1396 نظرات (0)

تغذیه سالم, مواد غذایی مشکل ساز در تابستان

به جرئت می توان گفت که مواد غذایی به طور کامل برای بدن مفید نیستند و در مقابل نیز دارای عوارض و مضراتی هستند اما به دلیل فواید بیشتر نسبت به مضرات، مصرف انها توصیه می شود از این موضوع بگذریم کم کم به فصل تابستان نزدیک می شویم با رسیدن به فصل تابستان و افزایش رطوبت و گرما ، اشتها و قدرت سیستم گوارشی نیز افزایش می یابد به همین دلیل قصد داریم شما را با 5 ماده غذایی که به دلیل عوارض انها در تابستان که نباید در مصرف انها زیاده روی کرد اشنا کنیم با ما همراه باشید

admin3 بازدید : 3730 جمعه 22 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

افزایش وزن, سرطان‌زا

با اینکه سس کچاپ، در مقایسه با سس سفید کم‌‌کالری محسوب می‌شود اما شکر دارد، بنابراین نباید در مصرف آن زیاده‌روی كرد و به‌خصوص مبتلایان به دیابت باید بیشتر مراقب باشند.

admin3 بازدید : 2677 سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

مزایای تخم بلدرچین,روش پخت تخم بلدرچین

تخم بلدرچین با توجه به خواصی که دارد نسبت به تخم مرغ معمولی مقوی تر بوده و برای کودکان مبتلا به کم خونی ها و کودکانی که دچار فقر اهن و کمبود ویتامین دی می باشند توصیه می شود

admin3 بازدید : 3264 دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

انتخاب چربی های سالم , مواد مغذی

 شاید وقتی نام چربی را می شنوید مستقیم یاد اضافه شدن وزن و چاقی بیفتید.

در ادامه می خواهیم غذاهای پرچربی را به شما معرفی کنیم که باید در برنامه غذایی تان راهشان بدهید.

admin3 بازدید : 3617 پنجشنبه 31 فروردین 1396 نظرات (0)

تغذیه سالم, امتحانات , غذاهای خوشمزه و مغذی

با توجه به نزدیکی امتحانات دانش آموزان ، باید به آمادگی مغز فرزندان خود برای کسب موفقیت در تمامی چالش‌های علمی و تحصیلی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

admin3 بازدید : 3430 جمعه 18 فروردین 1396 نظرات (0)

خوراکی های مفید برای زنان

در یک آشپزخانه سالم می توانید درمان هایی برای مشکلات و بیماری ها پیدا کنید. در این مطلب با خوراکی های مناسب زنان برای مهار بیماری ها یا تقویت قوای جسمی و روحی آشنا می شوید.

admin بازدید : 1531 سه شنبه 15 فروردین 1396 نظرات (0)

خواص آب خوردن با معده خالی که بیشتر ما هیچ موقع از آن خبر نداشتیم .من هم یک روز که از خستگی همیشگی خودم خسته شده بودم از خودم پرسیدم زنان ژاپنی چه کار می کنند که همیشه پوستی صاف و بی عیب و نقص دارند وهمچنین هیکلشان نیز همیشه متناسب است.

 

admin بازدید : 1749 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)

گوشت گاو بهتر است یا گوسفند؟

انواع گوشت به غیر از فرآورده‌های گوشتی (سوسیس، کالباس، ناگت و...) در هرم غذایی جایگاه ویژه‌ای دارند و هیچ‌گاه نمی‌توان این گروه را جایگزین گروه‌های غذایی دیگر کرد.


admin بازدید : 1791 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)

کاهش ابتلا به اسهال با تغذیه مناسب

یکی از بیماری‌های رایج فصل تابستان بویژه در کودکان، اسهال است. دلیل آن نیز گرمای هوا، افزایش میزان آلاینده‌ها به دلیل گرمای هوا و بی‌مبالاتی‌ بچه‌ها در این فصل، مانند خوردن خوراکی و میوه با دست نشسته است، اما تغذیه مناسب می‌تواند خطر ابتلا به اسهال را کاهش دهد. برای این کار کافی است در صورت ابتلای خود یا فرزندتان، مصرف پروبیوتیک‌ها را فراموش نکنید. دلیل این تاثیر مثبت چیست و روزانه باید چه میزان از این خوراکی‌ها مصرف کرد؟

admin بازدید : 1483 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)

چگونه تغذیه سالم را شروع کنیم؟

در این مقاله با روش هایی برای تغییر در رژیم غذایی و شروع یک تغذیه سالم آشنا می شوید.
چگونه تغذیه سالم را شروع کنیم؟ تغذیه سالم با یادگیری روشهای جدید درغذا خوردن مانند اضافه کردن میوه های تازه، سبزیجات و غلات سبوس دار و کاهش در غذاهایی که دارای مقدار زیادی چربی، نمک و شکر هستند شروع می شود. تغییر در رژیم غذایی و شروع یک تغذیه سالم شامل یادگیری در مورد تعادل، تنوع و میانه روی در تغذیه است.

 

admin بازدید : 1448 پنجشنبه 09 دی 1395 نظرات (0)

5 کار اشتباه پس از غذا خوردن

بسیاری از مردم در سراسر جهان عادت دارند که بلافاصله پس از صرف وعده غذایی ناهار یا شام دراز کشیده و مشغول تماشای تلویزیون شوند. اما این عادتی ناسالم محسوب می شود و می تواند سلامت ما را تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

 

admin بازدید : 1202 یکشنبه 05 دی 1395 نظرات (0)

نوشیدنی هایی که استخوان را نابود می کنند

بسیاری از مردم هنگام انتخاب نوشابه های گازدار یا نوشیدنی های انرژی‌زا توجهی به پیامدهای منفی مصرف این مواد ندارند. هر ساله مقادیر قابل توجهی از این نوشیدنی ها به فروش می رسد و در برخی کشورها مانند آمریکا، مردم بیش از آن که آب بنوشند، نوشابه گازدار مصرف می کنند که می تواند به شکل گیری مشکلات سلامت جدی منجر شود.

 

 

 

admin بازدید : 1077 جمعه 03 دی 1395 نظرات (0)

خوراکی هایی برای مقابله با بیماری های بدن

سقراط گفته است: «باید غذای شما داروی شما باشد و داروی شما همان غذای شما باشد.» شاید در روزگاری که همه انسان‌ها مقدار زیادی داروهای شیمیایی مصرف می‌کنند چنین جمله‌ای به یک شعار تشبیه شده باشد، اما علم نشان داده است که بهترین درمان‌ها، طبیعی‌ترین آنهاست. موارد زیر، نمونه‌هایی است که علم ثابت کرده می‌توان از مواد غذایی به عنوان دارو استفاده کرد و نتیجه هم گرفت.

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 353
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 7,094
  • بازدید کلی : 42,605,292
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی