loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 3593 شنبه 03 تیر 1396 نظرات (0)

سلولیت,یوگا,راههای از بین بردن سلولیت شکل پوست پرتقالی شکل توده های چربی پشت ران ها بسیاری از خانم ها با هر سایزی را آزار می دهد. سلولیت در واقع بدین صورت است که سلول های چربی در کیسه هایی، که در بین رشته های لایه های مختلف بافت پیوندی پوست نگه داشته می شوند، جمع می شوند.

admin3 بازدید : 1730 جمعه 12 خرداد 1396 نظرات (0)

یوگا,آموزش حرکات یوگا,ورزش برای کاهش استرس


حرکات یوگا فقط باعث افزایش انعطاف پذیری و یا کاهش درد عضلات نمی شود. یوگا می تواند باعث ارتقای عملکرد بخش های مختلف بدن شود، استرس را کاهش دهد و در نتیجه باعث می شود خلق وخوی بهتری داشته باشید. در این مطلب چند حرکت یوگا را به شما آموزش می دهیم که می توانید به راحتی در منزل انجام دهید.

admin3 بازدید : 2318 دوشنبه 01 خرداد 1396 نظرات (0)
آشنایی با یوگای چینیv آکا ایران
چی کنگ یا کی کنگ یعنی تربیت نفس یا تحصیل انرژی به منظور ترغیب هر فرد برای شرکت در فرایند شفابخشی چند هزار فرم چی کنگ وجود دارد که می توان آنها را به دو دسته کلی تقسیم کرد چی کنگ درونی که جریان انرژی را در بدن تنظیم می کند و چی کنگ بیرونی که تبادل انرژی بین بدن و محیط را تنظیم می کند
admin3 بازدید : 4398 یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

آموزش

ورزش یوگا باعث کاهش اضطراب و افزایش قدرت بدن می‌شود. این ورزش به سلامت مفاصل و استخوان‌ها کمک می‌کند. ورزش یوگا می‌تواند از بروز پیری جلوگیری کند و باعث جوان ماندن بدن شود.

admin3 بازدید : 4516 چهارشنبه 30 فروردین 1396 نظرات (0)

یوگا برای هر دردی یک راهکار ویژه دارد و کمردرد هم از آن مشکلاتی است که با یوگا میانه خوبی دارد در این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین حرکات یوگا جهت تسکین درد کمر آشنا شوید.

admin بازدید : 1570 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)

کاهش وزن با انجام یوگا

در حالیکه شما قطعا می‌توانید با انجام یوگا بطور منظم وزن کم کنید، اما اضافه کردن یوگا به روال تمرینی‌تان تضمین نمی‌کند که شما وزن کم کنید. اینکه آیا شما با انجام یوگا وزن کم می‌کنید یا نه، به کل کالری سوزانده شده‌ی روزانه و کالری‌هایی که روزانه می‌خورید بستگی دارد.

 

admin بازدید : 2231 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)

10 حرکت یوگا برای افزایش انعطاف پذیری

بیشتر افراد تصور می‌کنند کسانی که انعطاف‌پذیری بالایی دارند می‌توانند حرکات یوگا را انجام دهند. با این حال انجام حرکات یوگا می‌تواند خود به افزایش انعطاف‌پذیری بدن کمک کند.

admin بازدید : 4281 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)

فایده های یوگا برای بدن

به کلاس یوگای نوزاد که تمرینات دست و پا را پوشش می‌دهد، خوش آمدید. به یاد داشته باشید، یوگا داشتن تفریح با نوزاد همراه با تشویق رشد و توسعه سالم مغز، هماهنگی و آرامش است و در کل افزون بر ورزش، زمانی برای ارتباط با نوزاد است.

admin بازدید : 1720 یکشنبه 10 بهمن 1395 نظرات (0)

فایده های یوگا برای بدن

از فعاليت‌هاي روزانه خسته شده‌ايد؟ نياز داريد كمي به جسم و ذهن‌تان استراحت بدهيد و از استرس‌ها و اضطراب‌ها دور شويد؟ مي‌توانيد براي اين كار از تمرينات حركات كششي يا آسانا‌ها شروع كنيد.

 

admin1 بازدید : 4363 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بانوکده

ورزش یوگا قدمت هزار ساله دارد و در کشور هند بسیار رایج و متداول بوده است.

یوگا با سیستم پزشکی کل نگر مقایسه می شود چون که ورزش یوگا بر کنترل جنبه های فیزیکی،روحی و روانی یک فرد تاکید دارد.بنابراین در مراحل اولیه،یوگا در غرب به عنوان سیستم بالقوه ای برای  درمان البته با سوء ظن درمورد کارایی آن تشخیص داده شد.اما شرایط کم کم دچار تغییر شده و شواهد علمی مزایا و فواید یوگا را تایید کردند.

admin1 بازدید : 2273 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بانوکده

آیا از فعالیتهای روزانه خسته شده اید ؟ نیاز دارید مقداری به جسم و ذهنتان استراحت بدهید و هم چنین از استرسها و اضطراب ها دور شوید.می توانید برای این امر از تمرین های حرکات کششی ذهن و جسم(یوگا) یا آساناها استفاده کنید

در ادامه مطلب با روش هایی آشنا میشوید که به کمک آن می توانید استرس های روزانه را از خود دور کنید و به آرامش فکری و جسمی دست یابید

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 392
  • بازدید ماه : 246
  • بازدید سال : 7,133
  • بازدید کلی : 42,605,331
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی