loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 2767 پنجشنبه 15 تیر 1396 نظرات (0)

سوختگی پای نوزاد, درمان سوختگی پای نوزاد

بثورات پوشک شایع ترین بثورات نوزادان به شمار می‌آید. این مساله چندان جدی نیست ولی نوزاد را اذیت می‌کند. این بثورات، رنگ قرمز روشن دارند، سطح پوست شبیه پوست سوخته است و به زیر پوشک محدود است.

admin3 بازدید : 2077 جمعه 26 خرداد 1396 نظرات (0)

تحقیق خلاقیت در کودکان

نوزادی فرزندتان به سرعت می‌گذرد. اگرچه این دوران ساده نیست، اما خیلی زود دلتان برای آن تنگ خواهد شد. با قدری خلاقیت می‌توانید از این دوران، فرصتی بینظیر برای لذت بردن خانوادگی بسازید.

admin3 بازدید : 4096 دوشنبه 15 خرداد 1396 نظرات (0)

آرام کردن نوزاد

 اگر هر شب تا صبح خواب به چشمتان نمی‌آید از بس که فرزندتان بیدار می‌شود و گریه می‌کند، احتمالا کاری را اشتباه انجام می‌دهید. پنج روش زیر به کمک بچه‌هایی می‌آید که تازه به دنیا آمده‌اند و هنوز راه نیفتاده‌اند. بین خودمان باشد اما خواب را به چشم شما هم بر‌می‌گرداند!

admin3 بازدید : 3782 پنجشنبه 04 خرداد 1396 نظرات (0)

پیشگیری از لوس شدن کودک,برخورد با کودک لوس

  اگر شما یک زوج لوس پرور هستید و از لوس بازی های بچه خود کلافه شده اید، راه ساده اما سختی در پیش دارید. کافی است به قوانین احترام بگذارید و نرمش نشان ندهید.

admin3 بازدید : 1682 یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

,روانشناسی کودک,رفتار کودک,رفتار با کودک

میخواهم تنها باشم . مرا تنها بگذار .  وقتی که کودکان بزرگتر می شوند ، علاقه ی آنها برای تنها ماندن بیشتر میشود . کودکان ده تا سیزده ساله گاهی اوقات دوست دارند تنها بمانند اما کودکان دوازده ، سیزده ساله وقت بسیاری را در تنهایی به سر می برند.

admin3 بازدید : 4153 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 کتاب خواندن برای کودک

 

چه زمانی کتاب خواندن برای کودکم را شروع کنم هیچ‎گاه برای این کار زود نیست. در حقیقت جنین از زمانی که در رحم قرار دارد، صدای مادرش را تشخیص می‎دهد.

admin3 بازدید : 3436 سه شنبه 22 فروردین 1396 نظرات (0)

مادران گرامی یکی از مهم ترین نکاتی که باید در مورد کودکتان رعایت کنید لباس خواب مناسب و آنچه باید بدانید در این بخش گنجانده شده است. بچه ها پوست نازک و لطیفی دارند

admin بازدید : 3647 سه شنبه 15 فروردین 1396 نظرات (0)

هوش کودک

طبق نتایج منتشر شده توسط انتشارات JAMA (مربوط به طب اطفال) شیردهی بیشتر منجر به درک بهتر کودک از زبان در سن ۳ سالگی و نیز افزایش هوش گفتاری و غیر گفتاری او در سن ۷ سالگی می‌شود.

admin بازدید : 1762 چهارشنبه 27 بهمن 1395 نظرات (0)

همه چیز درباره پوشک نوزاد

در همين چند مشت پنبه، يك دنيا راز پنهان شده است. كافي است بازش كنيد تا به توانايي مادرانه‌تان شك كنيد يا به‌خاطر اينكه فرزندتان درست و به‌موقع آن را كثيف مي‌كند به موفقيت‌آميز بودن تلاش‌هاي‌تان در مراقبت از او افتخار كنيد. شايد براي كساني كه تجربه شما را پشت سر نگذاشته‌اند، پوشك نوزاد تنها يك عنصر پر از آلودگي و كثيف در خانه باشد كه بايد زودبه‌زود از شرش خلاص شويد. اما براي شما كه از اوضاع مزاجي گرفته تا سلامت سيستم ايمني بدن فرزندتان را با آن كنترل مي‌كنيد، يك پوشك باارزش‌تر از اين حرف‌هاست.

admin بازدید : 1705 شنبه 04 دی 1395 نظرات (0)

مقایسه اشتباه کودکان با یکدیگر

بعضی وقت ها عادت هایی که ما در زندگی مان داریم، آنقدر با همه ابعاد وجودمان گره خورده اند که حس می کنیم بدون آنها هرگز نمی توانیم ادامه بدهیم و می گوییم ترک عادت موجب مرض است اما بیایید باور کنید ترک برخی عادت ها نه تنها موجب مرض نیست، بلکه می تواند باعث پیشرفت شما و فرزندانتان در زندگی شود. یکی از این عادت های بد که در زندگی خیلی از افراد جاری و عادی است، مقایسه کردن است.


 

admin1 بازدید : 1527 پنجشنبه 18 آذر 1395 نظرات (0)

درمان مکیدن انگشت در کودکان

 

عادت مکیدن انگشت (انگشت شست) در میان کودکان شایع بوده و در اغلب اوقات به عنوان عادت طبیعی تلقی شده که نباید نگران آن بود. کودکان غالبا در 2 سالگی یا در هنگام  پیدایش و درآمدن دندان‌‌های دائمی این عادت را کنار می‌‌گذارند. 

admin1 بازدید : 1877 یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

آموزش بچه داری

همه ما عجول شده ایم.همانطور که برای همه کارهای روزانه مان عجله داریم و میخواهیم به همه کارهایمان در زمان کوتاهی برسیم, دوست داریم فرزندمان زودتر از همه بچه ها بایستد, بخندد و راه برود.برخی پا را از این هم فراتر میگذارند و از کودک یکساله توقع دارند که اعداد را بشمارد و شعر بخواند یا از کودک سه ساله شان توقع دارند که بخواند و بنویسد!

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 364
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 7,105
  • بازدید کلی : 42,605,303
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی