loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 4097 چهارشنبه 03 خرداد 1396 نظرات (0)

کودکان خجالتی

 والدین می توانند به کودک از طریق ترغیب آنها به تمرین مهارت های اجتماعی ، کمک کنند. یک شیوه مؤثر برای کمک به کودکان برای بهبود یا اصلاح یک مهارت اجتماعی ، ترغیب آنها به تمرین یا بازی در یک نقش است.

admin3 بازدید : 3855 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

نقش پدر در تربیت کودک

 سال‌هاست که بحران‌های اقتصادی در ایران و جهان و عدم ثبات اقتصادی در گوشه‌وکنار دنیا و از جمله در جامعه خودمان، باعث شده بسیاری از مردان به یک شغل اکتفا نکنند یا مجبور شوند ساعات بیشتری اضافه کاری کنند تا بتوانند از پس مخارج خانواده برآیند.

admin3 بازدید : 3977 جمعه 01 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

مضرات دکتر بازی برای کودکان

 حتما تا به حال پیش آمده که فرزند خود را در حال خاله‌بازی یا مامان‌بازی با کودکان دیگر ببینید، اما گاهی این خاله‌بازی تبدیل به دکتربازی در بین بچه‌ها می‌شود

admin3 بازدید : 3700 سه شنبه 22 فروردین 1396 نظرات (0)

همانقدر که رسیدگی به کودک و توجه به نیازهای او اهمیت دارد، بیش از حد اعتنا کردن و یا شاید زیاده روی در بعضی از امور بازده خوبی ندارد و درست خلاف آن چیزی می‌شود که شما انتظار دارید...

admin بازدید : 1887 چهارشنبه 27 بهمن 1395 نظرات (0)

پدر فرزندان را تربیت کند یا مادر؟

فکر می‌کردم فرزندانم رفتار درستی دارند تا این‌که مادربزرگم که همیشه الگوی خانواده است، چند ماه قبل برای شام پیش ما آمد و من جلوی چشمان او شاهد رفتارهای بد آنها بودم.  پسر 6 ساله‌ام تقریبا روی میز لم داده بود و دختر 3 ساله‌ام مدام وسط حرف دیگران می‌پرید و فرزند یک ساله‌ام همه چیز را به اطراف می‌ریخت. تا دیر نشده باید کاری برای این رفتارها انجام می‌دادم اما من دقیقا نمی‌دانستم از چه سنی باید شروع کنم.

admin بازدید : 1858 چهارشنبه 27 بهمن 1395 نظرات (0)

پدر فرزندان را تربیت کند یا مادر؟

چند سال اول زندگی كودك، شخصیت او را شكل می‌دهد و او در این سال‌ها كنار والدین است. با بزرگ‌تر‌ شدن كودك و رشد شناختی و شخصیتی او، اما نیاز دیگری هم به نیاز‌های ابتدایی او اضافه می‌شود؛ نیاز به تربیت و آموزش از ساده‌ترین رفتارها مانند استفاده از دستشویی گرفته تا حرف زدن و بازی كردن.

admin بازدید : 1810 سه شنبه 26 بهمن 1395 نظرات (0)

تنبیه بدنی در تربیت کودک

تنبیه به عملی گفته می شود که باعث می شود کودک پس از آن رفتار نامناسب خود را ترک کند. پس اگر ما تنبیه را اعمال کردیم و رفتار کودک بدتر شد بنابراین روش تنبیه مناسب نبوده و باید آن را عوض کنیم.

 

admin بازدید : 1724 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

راه های درمان مکیدن انگشت در کودکان

 عادت های دهانی نامناسب کودکان شامل مکیدن انگشت، مکیدن پستانک، فشار غیر طبیعی زبان پشت دندان ها، جویدن ناخن، دندان قروچه و خودآزاری می باشد. عادت های لبی نامناسب شامل خیس کردن لب ها به صورت مکرر، کشیدن لب، مکیدن لب و گزیدن لب می باشد


admin بازدید : 1686 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)

تقویت حافظه کودکان در دوران نوزادی

آیا کودک شما، لحظات خاص، اسباب بازی مخصوص یا اولین گردش و پیاده روی مثل رفتن به باغ وحش را بعد‌ها به خاطر می‌آورد؟  در حالی که نوزاد بعدها در زندگی‌اش قادر به یادآوری آن خاطرات نیست، اما تجربیات می‌توانند در رشد و پرورش او نقش حیاتی ایفا کنند. خاطرات و تجربیات برای یادگیری، حکم آجرهای ساختمان سازی را دارند.



 

admin بازدید : 1625 جمعه 26 آذر 1395 نظرات (0)

نکات طلایی در تربیت کودکان

تربیت سازنده، روشی است که در آن رشد کودکان تقویت و رفتار آنان به گونه ای سازنده و بی ضرر مدیریت می شود. این شیوه براساس ارتباط خوب و توجه مثبت به کودکان، برای کمک به رشد آنان پایه ریزی شده است. کودکانی که با شیوه تربیت سازنده پرورش می یابند احتمال رشد مهارت ها و ایجاد احساس خوب نسبت به خود در آنها بیشتر و احتمال بروز مشکلات رفتاری در آنها کمتر است.
لازم است والدین بدانند هنگامی که مشکلی رخ می دهد چه باید بکنند. از روش های مختلف برای اداره مشکلات رفتاری کودکان اطلاع داشته باشند، مهارت تشویق رفتار مطلوب در کودکان را بدانند و در صورت نیاز بتوانند رفتارها و مهارت های جدید را به کودکان آموزش دهند.
 در این نکات با"بانوکده" همراه باشید.



admin1 بازدید : 7241 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

بانوکده

شیوه‌ای که با کودکان حرف می‌زنیم تاثیر عمیقی بر آموزش و توانایی گوش دادن آنها بر ما می‌گذارد.

ما همیشه در حال ارایه الگویی برای رفتار و عمل کودکان هستیم. شیوه‌ای که ما با آنها حرف می‌زنیم نیز بر مبنای عمل و رفتار است. الگویی که ما در حرف زدن با کودکان ارایه می‌دهیم به آنها می‌آموزد که چگونه باید در مقابل به ما پاسخ بدهند.....

admin1 بازدید : 3536 جمعه 06 تیر 1393 نظرات (0)

بانوکده

آیدین پسر 5 ساله‌ای است که با وجود علاقه بسیار زیادی که به ورزش دارد، نمی‌تواند در هیچ‌کلاس ورزشی‌ای شرکت کند. مهم‌ترین دلیل آن هم این است که خجالت می‌کشد. یک بار مادر آیدین سعی کرد او را در یک کلاس ثبت‌نام کند، اما او مدام گوشه کلاس می‌ایستاد و با هیچ کدام از بچه‌ها و مربی ارتباط برقرار نمی‌کرد طوری که مادر آیدین دیگر نتوانست او را به کلاس ببرد.

admin3 بازدید : 3101 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

بانوکده 

تشویق پدر و مادر برای کودکان بسیار مهم است و اگر به کار و تلاش آن ها اهمیت داده شود احساس خوبی نسبت به کاری که انجام می دهند خواهند داشت . بقیه در ادامه مطلب ... 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 340
  • بازدید ماه : 194
  • بازدید سال : 7,081
  • بازدید کلی : 42,605,279
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی