loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 2014 سه شنبه 23 خرداد 1396 نظرات (0)

کاهش وزن در یک ماه

ماه رمضان ماه پاکسازی بدن و سلامت جسمی و روحی است اما مشروط بر اینکه یکسری نکات را رعایت کنیم. اگر مراقب غذایی که در وعده های سحر و افطار مصرف می کنیم نباشیم، باعث افزایش وزن ما می شوند.

admin3 بازدید : 1864 جمعه 12 خرداد 1396 نظرات (0)

آشنایی با نوشیدنی های رژیمی, نوشیدنی برای چربی زدایی

 ما شما را با یک نوشیدنی ساده که می توانید در منزل تان درست کنید آشنا می کنیم. با خوردن این نوشیدنی می توانید چربی های اضافه بدن تان را ازبین ببرید.

admin3 بازدید : 4526 دوشنبه 01 خرداد 1396 نظرات (0)

کالری انجیر خشک, خاصیت انجیر

به گفته محققان دانشگاه اینسبروک اتریش، میوه کاملا رسیده انجیر که در آستانه خراب شدن باشد حاوی بیشترین میزان آنتی اکسیدان است. در ادامه به برخی فواید انجیر برای سلامت اشاره می شود.

admin3 بازدید : 1870 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

 

اضافه وزن, رژیم درمانی

امروزه افزایش وزن و به دنبال آن چاقی، به دغدغه ای مهم در سنین مختلف افراد جامعه تبدیل شده است. به این صورت که افزایش مصرف غذاهای آماده و فست فود از یک طرف و همچنین کاهش فعالیت فیزیکی افراد از سمت دیگر موجب برهم خوردن تعادل بین مقدار کالری دریافتی و مصرفی و نتیجتا ایجاد چاقی می گردد.

admin3 بازدید : 1819 یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

رژیم های غذایی مونو , اضافه وزن و چاقی

اضافه وزن و چاقی به یکی از مشکلات اساسی دنیای امروز مبدل شده است، و در همین راستا، بازار محصولات و روش های کاهش وزن از محبوب بالایی برخوردار شده اند. هر زمان که خبری درباره یک رژیم غذایی جدید می شنوید که کاهش وزن سریع را وعده می دهد، احتمالا وسوسه می شوید که آن را امتحان کنید.

admin3 بازدید : 1738 یکشنبه 20 فروردین 1396 نظرات (0)

رژِیم با سیب

بر اساس نتایج تحقیقاتی که روی زنان 45 تا 67 سال انجام گرفته است مصرف روزانه یک عدد سیب به کاهش وزن کمک می‌کند و میزان کلسترول مضر را کاهش می‌دهد.

admin بازدید : 1719 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

رژيم غذايي در دوران شيردهي به نوزاد

مادراني كه حاملگي خود را با وزن طبيعي شروع كرده و در انتهاي دوران بارداري با افزايش وزني بيش از 20 كيلوگرم مواجه مي‌شوند، فراوان هستند. مشكل وقتي حادتر مي‌شود كه اين افزايش وزن پس از تولد نوزاد، نه تنها كاهش نيافته، بلكه برخي از مادران حتي چاقي بيشتر را پس از آن تجربه مي‌كنند.

 

admin بازدید : 4649 سه شنبه 12 بهمن 1395 نظرات (0)

رژیم غذایی در پیش از بارداری

حال که تصمیم گرفته اید باردار شوید ،باید تغییرات اساسی در رژیم غذایی خود بدهید تا هم سلامت خود و فرزندتان را تأمین کنید و هم دوران بارداری و زایمان راحت و بی دردسری داشته باشید. در اینجا 5 توصیه به شما می کنیم تا هم رژیم غذایی تان را بهتر کنید و هم از سلامتی خود محافظت کنید.

 

admin بازدید : 4147 جمعه 08 بهمن 1395 نظرات (0)

دندان‌هایی سفید با این مواد غذایی

برای این که لبخندی زیبا داشته باشید، بهره‌مندی از دندان هایی تمیز و سفید عنصری کلیدی محسوب می شود. امروزه روش های مختلفی برای سفید کردن دندان ها در دسترس هستند که از نمونه هایی ساده مانند خمیردندان های سفیدکننده تا مواردی پر هزینه شامل مراجعه به دندان پزشک را شامل می شوند.

 

admin1 بازدید : 1946 پنجشنبه 10 تیر 1395 نظرات (0)

رژیم چاقی

کاهش وزن زیاد، به همان اندازه افزایش وزن بیش از حد، می تواند مشکلاتی را در بدن به وجود آورد. اگر کاهش وزن شما بیش از حد است، در معرض کمبود مواد مغذی می باشید و این خود دلیلی است برای ابتلا به کم خونی، پوکی استخوان، بیماری های پوستی، ضعف عضلانی، پریشانی، اضطراب، تنبلی و بالاخره خستگی بیش از حد. 

admin1 بازدید : 5502 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

بانوکده

-حتی اگر تغذیه خوبی داشته‌اید رژیم غذائی خود را متعادل‌تر كنید.

 

تقریبا" همه بانوان باردار به مقادیر بیشتری پروتئین، بعضی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند اسید فولیك و آهن و كالری برای دریافت انرژی نیاز دارند. غذاهای آماده را محدود كنید زیرا آنها فقط حاوی مقادیر زیادی كالری بدون ارزش غذائی هستند.

به خاطر داشته باشید كه معنای بهتر خوردن همیشه بیشترخوردن نیست. شاید تعجب كنید اما شما فقط روزانه به 300 كالری بیشتر از قبل نیاز دارید یعنی در كل 2500 كالری روزانه. خیلی راحتتر از آن چیزی كه فكر می‌كنید این 300 كالری اضافه به بدن شما می‌رسد....

admin1 بازدید : 8530 سه شنبه 06 خرداد 1393 نظرات (1)

رژیم لاغری

برنامه رژيمي (كليات):

• هر روز مجموعا يك ليوان شير يا ماست ، حتما ميل كنيد. 

• سه نوبت د رهفته و هر نوبت يك قاشق بزرگ روغن زيتون روي سالاد اضافه كنيد. 

• سهميه روزانه مصرف قند 5 حبه  باشد. 

• يك حبه قند= 6عدد توت = 6عدد مويز= 2  عدد پولكي = 12 عدد كشمش 

• 2 حبه قند=1 عدد خرما

• 3 حبه قند=1 شكلات كوچك

 

admin1 بازدید : 4762 یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

رژیم لاغری

بسیاری از افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند دوست دارند وزنشان در حد مطلوب باشد و رژیم های مختلفی را امتحان کرده اند اما ممکن است هر بار اشتباهاتی را نیز مرتکب شده باشند.


برخی از افراد هستند که بدون توجه به دستورات پزشکی رژیم های مختلف می گیرند و در نتیجه نیز دچار مشکلاتی شده و نمی توانند وزن کم کنند. در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از مهمترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می شوند.

admin1 بازدید : 3055 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بدنسازی بانوان

زمان مناسب برای شروع یک تغذیه و تمرین سالم چه موقع می‌باشد؟ احتمالا فکر می‌کنید که هر زمانی‌ برای شروع این کار مناسب می‌باشد.اما چیزی که من از کسانی‌ که پیشم می‌آیند شنیدم این است: زمان مناسبی وجود ندارد!آنها همیشه دنبال یک بهانه میگردند.بعضی‌ از بهانه هایی که آو‌ردند این جملات است:مجبوریم که به تعطیلات برویم،پسرم مدرسه ‌اش شروع شده است،هوا بد است و من نمیتوانم برای تمرین بیرون بروم،میدانم که در تعطیلات پرخوری خواهم کرد،این روزها سرم خیلی‌ شلوغ است و....

admin1 بازدید : 3994 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

چربی سوزی بانوان

هر کسی‌ از نحوه کاهش وزن با خبر است؟درست؟ولی‌ چرا فقط تعداد بسیار کمی‌ موفق به این عمل میشوند اگر این کار آسان جلوه می‌کند؟ما میتوانیم در این مقاله به بررسی موضوعات تکراری دیگران بپردازیم ولی‌ قطعا این کار را نخواهیم کرد.این بحث درباره رژیم غذایی یا مقدار تمرینات نیست یا بهترین مکمل یا...مهمترین قسمت فرایند چربی‌ سوزی و کاهش وزن در واقع روش ذهنی‌ شما برای انجام این کار است

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 387
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 7,128
  • بازدید کلی : 42,605,326
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی