loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin1 بازدید : 1984 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

 

 

دکتر سلام

 

اگر هنگام غذاخوردن هنگام درد در ناحیه دهان می کنید یا هنگام نوشیدن مایعات گرم و سرد دندان شما تیر می کشد احتمالا دچار پوسیدگی دندان شده اید ، روش های مختلفی برای پر کردن دندان وجود دارد که در این مقاله دکتر سلام شما را با انواع روش های پر کردن دندان و نحوه آن آشنا می کند.

 


از مواد مختلفی برای پر کردن دندان همچون کامپوزیت، پرسلن، آمالگام و ... استفاده می‌شود که دندانپزشک مناسب‌ترین ماده را با توجه به نیازها و ضرورت‌های پزشکی و تخصصی موجود تعیین می‌کند.    

admin1 بازدید : 2179 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

 

دکترسلام

در زمان بارداری هرگونه درمان نیاز به مشورت با پزشک و بررسی شرایط خانم های باردار دارد ، در این مقاله دکتر سلام موضوع ارتودنسی در هنگام بارداری و روش درمانی آن را مورد بررسی قرار داده است.

 

 

شاید این سؤال به ذهن شما رسیده باشد که آیا انجام درمان ارتودنسیدر زمانی که باردار هستید، برای شما و کودکتان بی‌خطر است؟

 

 

ما در این مقاله یک راهنمای مفید در اختیار شما قرار می‌دهیم که در آن تمامی اطلاعاتی که در مورد انواع ارتودنسی در بارداری به آن نیاز دارید، ارائه شده است.

admin3 بازدید : 2623 یکشنبه 11 تیر 1396 نظرات (0)

یبوست,پیشگیری از یبوست,درمان یبوست

 یبوست یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که اصولا افراد در مسافرت با آن مواجه می‌شوند است. یبوست می‌تواند به دلیل کم نوشیدن آب و عدم دریافت فیبر کافی در طول روز و حتی کم‌تحرکی باشد. برای پیشگیری از یبوست پیشنهاد می‌شود توصیه‌های دکتر فرح‌بخش، متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی را خوانید.

admin3 بازدید : 1602 یکشنبه 14 خرداد 1396 نظرات (0)

پیشگیری از سردرد در رمضان , سردرد در روزه‌دار

سردرد علل مختلفی دارد. در بعضی از افراد، گرسنگی طولانی مدت در صورت وجود علل زمینه‌ای باعث تشدید سردرد می‌شود. افراد دچار میگرن نیز در این ماه از افزایش حملات سردرد شکایت می‌کنند.

admin3 بازدید : 1640 شنبه 23 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

دستگاه گوارش ,  پیشگیری و کاهش نفخ

یکی از دلایل اصلی شکل گیری گاز در دستگاه گوارش ناتوانی بدن در تجزیه قندها است. این شرایط به دلیل عدم تولید آنزیم های مورد نیاز برای گوارش قندهای پیچیده در بدن شکل می گیرد.

admin3 بازدید : 3367 سه شنبه 12 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

راههای پیشگیری از آلرژی , آلرژی

همانطور که می دانید مصرف آنتی هیستامین نمی‌تواند بهترین روش برای مبارزه با آلرژی‌های فصلی باشد. در این مقاله قصد داریم به موارد دیگری بپردازیم که می‌توانید با انجام آن حساسیت فصلی خود را کنترل کنید. پس همراه ما باشید.

admin3 بازدید : 3608 دوشنبه 21 فروردین 1396 نظرات (0)

واریس بیماری است كه در طی آن دیواره ی وریدها(سیاهرگ ها) دچار تورم و برآمدگی پیاز مانند می‌شوند. این مشكل به طور عمده در دیواره ی وریدهای قسمت تحتانی ساق پا دیده می‌شود.

admin بازدید : 1703 شنبه 23 بهمن 1395 نظرات (0)

علت و درمان تکرر ادرار

تكرر ادرار از علت تا درمان‌ - در صورتي كه تعداد دفعات ادرار طي روز از 5 تا 7 بار بيشتر شود فرد اصطلاحا دچار تكرر ادرار شده است كه اين مساله مي‌تواند نشانه بيماري باشد .

 

admin بازدید : 1629 شنبه 23 بهمن 1395 نظرات (0)

پیشگیری و درمان آنفولانزا در کودکان

آنفولانزا در اثر ویروس آن، یعنی ویروس آنفولانزا به وجود می آید. کودکان زیر دوسال بیشتر احتمال ابتلا به این ویروس را دارند و برای آنها نیز بسیار خطرناک است.
دانستن اینکه کودک شما آنفولانزا دارد، همیشه کار آسانی نیست. کودک بیمار ممکن است سست، بی حال و کم اشتها باشد. یا شاید نشانه هایی همچون سرماخوردگی یا دیگر بیماری های ویروسی را داشته باشد.

admin بازدید : 1511 جمعه 22 بهمن 1395 نظرات (0)

پیشگیری و درمان آفتاب سوختگی

هوا که گرم می‌شود، بازار برنزه‌کردن و حمام آفتاب گرفتن هم رونق می‌گیرد؛ بازاری که اگر اصول درست پا گذاشتن به آن را بلد نباشید بلایی جز سوختن و پوسته‌پوسته‌شدن بدنتان به سراغتان نخواهد آمد....

 

admin بازدید : 1151 جمعه 22 بهمن 1395 نظرات (0)

درمان سریع یبوست

در این مطلب به بررسي یبوست، عوامل ایجاد كننده و كارهایی كه برای پیشگیری و جلوگيری از يبوست مي توانیم انجام دهيم و همچنین راه ها و روش هایی جهت درمان یبوست را ارائه می کنیم.
یبوست يكی از موضوعاتی است كه بیشتر افراد در مورد آن نمی توانند به راحتی صحبت كنند. اگر شما هم از یبوست رنج می برید به خوبی آگاه هستید كه مشكلي است كه مي تواند دردآور باشد و برای مدتی طولانی شما را درگیر خود نماید. تقريبا تمام افراد در طول زندگی خود یبوست را تجربه می كنند. مطالعات نشان می دهد كه مشكل يیوست در زنان و افراد مسن بيشتر رایج است و حدود ٢ درصد افراد در جامعه با آن درگير هستند.

 

admin بازدید : 1314 دوشنبه 13 دی 1395 نظرات (0)

کاهش درد مفصل ها با این نکات

زمانی که درد مفاصل افزایش پیدا می‌کند به دنبال تسکین سریع درد خواهید بود. اما ممکن است دوست نداشته باشید از مسکن‌ها استفاده کنید به خصوص اگر از عوارض جانبی آن‌ها یا تداخلشان با سایر مواد دارویی نگران باشید. ممکن است استفاده از دارو به تنهایی کمکی به شما نکند و به دنبال روش غیر دارویی برای تسکین و درمان درد خود باشید. استفاده از یخ یا گرما برای این دردها عالی است اما تنها گزینه پیش روی شما نیست. در این مقاله قصد داریم ۷ مورد از درمان‌های طبیعی و خانگی برای درد مفاصل را بیان کنیم.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 437
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 7,178
  • بازدید کلی : 42,605,376
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی