loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin3 بازدید : 2241 شنبه 24 تیر 1396 نظرات (0)

آموزش خودآرایی

این آموزش برای داشتن یک میکاپ کاملا طبیعی، در روزهایی که می‌خواهید فقط کمی‌درخشان دیده شوید کاملا خوب است. با این ترفندها به راحتی زیر 10 دقیقه آرایش کنید.

admin3 بازدید : 2380 سه شنبه 26 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

آرایش چشم با عینک

 آرایش چشم یکی از مهم ترین قسمت های آرایش صورت علی الخصوص برای خانم های عینکی است. با ما همراه شوید و نکته های مهم آرایشی مخصوص آرایش چشم خانم های عینکی را بدانید.

admin3 بازدید : 4199 جمعه 15 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

آرایش صورت ,پاک کننده چشم,پاک کردن آرایش

برای پاک کردن آرایش نباید صورت خود را آنقدر بمالید تا سرخ و دردناک شود، بلکه برای پاک کردن آرایش نیاز به یک ماده پاک کننده صورت و پاک کننده چشم دارید. سپس باید از قسمت پیشانی تا پایین چانه خود را به خوبی بشویید.

admin3 بازدید : 1824 دوشنبه 04 اردیبهشت 1396 نظرات (0)

مدل آرایش لب

شاید اکثر شما به این موضوع توجه کرده باشید که رژ لب مدت زیادی روی لب‌هایتان دوام نمی‌آورد، مخصوصا زمانی که چیزی می‌نوشید یا می‌خورید. در این راهنما می‌توانید نکاتی درباره رژ لب و درباره اینکه چطور دوام آنرا زیاد کنید بیابید.

admin3 بازدید : 4107 پنجشنبه 24 فروردین 1396 نظرات (0)

آرایش صورت

جای زخم براحتی از بدن پاک نمی شود و محو نمی شود. اگر جای زخم در صورت باشید ممکن باعث آزرده خاطر شدن فرد شود اما می توانید با توصیه های آرایشی جای زخم را در صورت مخفی کنید.

admin بازدید : 3936 سه شنبه 15 فروردین 1396 نظرات (0)

آرایش صورت می تواند اعتماد بنفس ما را با مشخص کردن برترین ویژگی های صورت بالا ببرد و باعث شود صورت با قوت بنظر آید. اما، تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که آرایش صورت ممکن است باعث شود که شما پیرتر به نظر بیایید؟

admin بازدید : 1915 یکشنبه 15 اسفند 1395 نظرات (0)

آموزش ارایش برای بانوان دانشجو

شاید شما هم بارها مقالات مختلفی راجع به پایین آمدن سن آرایش حتی تا 13 سال را خوانده‌ باشید و رنگارنگ شدن چهره این روزهای دختران جوان را به چشم دیده باشید  اما مگر واقعیت غیر از این است که آرایش چهره متناسب با سن و سال‌تان کمک می‌کند تا سلامت و شادابی پوست‌تان بیشتر شده و زیبایی چهره‌تان را هم از دست ندهید.

admin بازدید : 1693 یکشنبه 15 اسفند 1395 نظرات (0)

نکات آرایشی مخصوص دختران جوان

 

۱/ اگر در سنی هستید که هنوز آثار جوشهای غرور جوانی بر روی پوست شما نمایان است و  دوست دارید با کرم پودر و پنکیک آنها را بپوشانید و پوست صورت خود را صاف نشان دهید بهتر است از ضد آفتاب های مخصوص پوستتان (چرب،خشک،مختلط) که دارای کرم پودر هم هستند استفاده کنید،چرا که شاید الان شما با زدن هر کرم پودر یا پنکیکی پوستی صاف برای آرایش داشته باشید اما به مرور زمان و تنها در سه ،چهار سال آینده پوست شما این زیبایی راازدست خواهد داد و برای شل شدن و پیری زود رس آماده خواهد شد و لکه ها، خیلی زود تر از وقت خود بر روی پوست شما نمایان خواهند شد،پس توصیه می شودحتی المکان از کرم پودرو پنکیک ها دوری کنید وتنها کرم آرایشی خود را یک ضد آفتاب خوب انتخاب کنید.

 

admin بازدید : 1868 شنبه 14 اسفند 1395 نظرات (0)

بهترين آرايش براى پوست هاى تيره

رنگدانه‌هاى بیشترى در پوست تیره نسبت به پوست روشن وجود دارد بنابراین باید نحوه آرایش و  میكآپ این دو پوست با هم متفاوت باشد . پوست‌هاى تیره معمولا بسیار جذاب و زیبا هستند و با آرایش مناسب بسیار دلفریب به نظر‌ می‌رسند.

 

 

admin بازدید : 1774 چهارشنبه 15 دی 1395 نظرات (0)

جدیدترین طرح های اکلیلی ناخن

طرح های متنوعی و زیادی برای ناخن وجود دارند که می توانید با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید. طرح های گلدار، فرنچ، رنگ های خنثی، رنگ های جیغ یا... هر کدام برای موقعیت های خاصی مناسب اند اما اگر می خوهید که ناخن هایتان بیش از همیشه توی چشم باشد، به خصوص در میهمانی های شبانه، ما مدل های اکلیلی ناخن را به شما پیشنهاد می دهیم. در اینجا طرح هایی از زیباترین مدل های اکلیلی ناخن را برایتان آورده ایم تا در صورت علاقه از آنها ایده بگیرید.


admin بازدید : 3667 جمعه 26 آذر 1395 نظرات (0)

علامت و نشانه های فاسد شدن لوازم آرایش

"بانوکده": شناخت نشانه‌های فساد در مورد برخی لوازم آرایشی ضروری است، اما در برخی دیگر از لوازم آرایشی حتی استفاده از محصول بعد از فرا رسیدن تاریخ انقضا هم مشکل‌ساز نمی‌شود.

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 46
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 370
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 7,111
  • بازدید کلی : 42,605,309
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی