loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin بازدید : 3936 سه شنبه 15 فروردین 1396 نظرات (0)

آرایش صورت می تواند اعتماد بنفس ما را با مشخص کردن برترین ویژگی های صورت بالا ببرد و باعث شود صورت با قوت بنظر آید. اما، تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که آرایش صورت ممکن است باعث شود که شما پیرتر به نظر بیایید؟

برای هیچکدام از ما صحیح نیست که در یک فرصت مناسب یک تدبیر غلط آرایشی را انتخاب کنیم! برای کمک از اجتناب آنها ما لیست ۱۰ عدد از معمولترین اشتباهاتی که باعث بزرگتر شدن چهره و صورت شما میشود را بیان می کنیم!

۱) استفاده بیش از حد کانسیلر

مدل1

برای ایجاد مناسب تأثیر مات، خیلی از افراد به اشتباه بیش از اندازه از کانسیلر استفاده می کنند. اگر شما رنگ اشتباهی را با یک لایه ضخامت زیاد روی صورت قرار دهید، در آخر شما چین خوردگی های صورت خود را آشکار کرده و این باعث می شود که پیرتر به نظر بیایید. برای جلوگیری از آن، پیشنهاد می شود که آرایشگر حرفه ای قسمت عمده ی آن را پاک کند. در عوض مایع آن را استفاده کنید که حاوی ریزه های درخشان است. این مایع باعث می شود که صورت شما سالمتر و طبیعی تر به نظر بیاید بدوم اینکه نیاز به مصرف زیادی باشد.

۲) استفاده بیش از حد ریمل مژه و ابرو در زیر مژگان

مدل2

استفاده از ریمل مژه در زیر مژه و برجسته نمودن لبه های چشم می تواند برای نمای چشم شما زیادی باشد. به عبارت دیگر، زیادی گذاشتن ریمل مژه و ابرو در مژگان خود توجه همه را به چروک زیر چشمها جلب می کند. فرقی نمی کند که این چروک ها چقدر کوچک باشند. زخیم بودن ریمل مژه و ابرو باعث می شود که این چین خوردگی ها باقی بمانند.

۳) انتخاب اشتباه رنگ رژلب

مدل3

در این مورد هیچ شکی وجود ندارد که رژ لب می تواند شمایل مارا حیرت انگیز کند! در این فرصت از تجربه رنگ های غنی و اشباع شده نترسید. اما فراموش نکنید که اگر لب های شما بصورت طبیعی باریک است، از رنگ های تیره رژ لب اجتناب کنید. رنگ های تیره احتمالا باعث می شوند که لب شما باریکتر بنظر بیایید.

اگر شما بخواهید که لبتان کاملتر دیده شود، بازهم رژ لب می تواند به شما کمک کند، تنها کافیست بیش از حد خط لب طبیعی قرار دهید.

۴) استفاده نادرست از سایه چشم تیره

مدل4



احتیاط کنید که در تمام ناحیه پلک از سایه بیش از حد استفاده نکنید. این کار شما را آشکارا پیرتر نشان می دهد. روش درست آن این است که تنها گوشه بیرونی چشم خود را به مقدار کم به سایه چشم آغشته کنید.

۵) استفاده بیش از حد خط چشم برای پلک تحتانی

مدل5

گذاشتن خط چشم تیره در قسمت زیر پلک باعث می شود که چشمان شما باریکتر  بنظر بیایند. برای خنثی کردن این اثر، از مداد خط چشم لایت استفاده کنید. این شمایل چهره شما را باز تر می کند.

۶) قرار دادن رژگونه بر گونه ها

مدل6

از رنگهای تیره و قوی خداحافظی کنید! وقت آن است که توجه خود را روی رنگ های روشنتر جلب کنید، مانند صورتی کمرنگ و یا هلویی. مراقب سرخ کردن قسمت بالای گونه های خود باشید، قسمت میانی آن مهم نیست. زمانی که جوانتر بودید ممکن است قرمز کردن گونه ها ایده خوبی بوده باشد، اما زمانی که ما بالغ تر می شویم، باید با این تغییر صورت خود را تطبیق دهیم. به جای اهمیت دادن به قسمت وسط گونه، سعی کنید قسمت های بالای استخوان های گونه را سرخاب بزنید، خیلی نزدیک منطقه دماغ نباشد. استفاده از رنگ های نرم و طبیعی باعث می شود که صورت شما جوانتر به نظر برسد و ایجاد روشنایی رومانتیکی می کند. همچنین رژگونه مالیدن به استخوان گونه ها باعث اثر بالا آمدن محل صورت را دارد.

۷) ابرو ها را بیش از حد مشخص کردن

مدل7

استفاده از رنگ تیره قوی برای بزرگ کردن و مشخص کردن ابروها می تواند سبب شود که صورت شما نامرتب و مسن تر بنظر برسد. بهتر است که عاقلانه تر رفتار کنید و از رنگهای روشن تر از ابروی خود استفاده کنید.

۸) غفلت در استفاده از کورکتور (corrector)

مدل8

سیاهی زیر چشم برای خیلی ها ایجاد مشکل کرده است. با بالاتر رفتن سن، این لکه ها آشکارتر می شوند. استفاده از کانسیلر کار را فقط خراب تر می کند. به عبارت دیگر، گذاشتن مقدار کمی کورکتور فوق العاده کارساز است!  سعی کنید که در ناحیه قسمتهای سیاه زیر چشم و به مقدار بسیار نازک قرار دهید.

۹) بیش از حد سایه زدن خط لب

مدل9



برای یک آرایش موفق استفاده از مداد خط لب ضروری است. باعث می شود که زمینه دهان جذاب تر گردد. گرچه باید مراقب باشید که بیش از حد خط لب را در حاشیه لب نکشیم که لب بزرگتر به نظر آید. همیشه سایه خط لب را وسط لب بکشید، در غیر اینصورت احتمال دارد که در آخر باعث دیده شدن سبیل شود.

۱۰) استفاده بیش از حد پودر صورت

مدل10



زمانی که از پودر صورت به مقدار کمی استفاده شود برای تصحیح معایب صورت مناسب است. اگر بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد خودش ایجاد مشکل می کند! از مواد معدنی سبک و یا پودر برنج برای برداشتن حالت روغنی و شفاف در منطقه ضخیم بهره بگیرید. از گذاشتن پودر در ناحیه اطراف چشم اجتناب کنید که تنها باعث نمایان شدن چین خوردگی ها و خشک بنظر آمدن صورت می شود.

 

منبع : drsalamatx.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 1,427
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,613
  • بازدید ماه : 2,288
  • بازدید سال : 9,175
  • بازدید کلی : 42,607,373
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی