loading...
بـانـوکـده
کتاب های آموزش خیاطی سیما عمرانی

admin بازدید : 1531 سه شنبه 15 فروردین 1396 نظرات (0)

خواص آب خوردن با معده خالی که بیشتر ما هیچ موقع از آن خبر نداشتیم .من هم یک روز که از خستگی همیشگی خودم خسته شده بودم از خودم پرسیدم زنان ژاپنی چه کار می کنند که همیشه پوستی صاف و بی عیب و نقص دارند وهمچنین هیکلشان نیز همیشه متناسب است.

 

بعد از کمی تحقیقات متوجه رسمی در ژاپن شدم که فرد اول صبح بعد از بیدار شدن از خواب با معده ی خالی آب می نوشند.براساس مطالعات متعددی که انجام شده ، این عمل ساده سبب ایجاد نتایج مثبت بر روی سلامت فرد خواهد شد.

من تصمیم گرفتم که این روش را امتحان کنم و تجربیات خود را در این مقاله با شما به اشتراک بگذارم. من نمی دانستم که برای احساس پرانرژی بودن باید چه کارهایی را انجام دهم؟پوست و موهایم خیلی کدر به نظر میرسید،بدنم به من هشدار میداد که دیگر درست کار نمی کند. خسته از ویزیت دکتر و نسخه های تکراری از قرص ها و داروها.من روش آب درمانی ژاپنی ها را پیدا کردم و سریعا آن را به کار بستم.نتایج واقعا شگفت انگیز بود.


سرطان معده

۱( احساس تازگی و سلامتی بیشتری دارم.

چند روز پس از شروع نوشیدن آب در اول صبح ، احساس سبکی بیشتری داشتم .احساس میکردم بدنم به راحتی کار سم زدایی را انجام می دهد.

۲) متابولیسم بدنم بهبود پیدا کرد.

این تمرین سبب شد که رژیمم قابل تحمل تر شود.من دیگر احساس گرسنگی و اذیت شدن همیشگی را نداشتم.احتیاجم برای میان وعده ها از بین رفت و احساس می کنم انرژی بیشتری نسبت به قبل دارم.

 درمان معده درد

۳) این متد برای کاهش وزن نیز به من کمک کرد.

علاوه بر اینکه کمتر احساس گرسنگی میکردم و فرآیند هضم غذا در بدنم به آرامی صورت میگرفت و من انرژی بیشتری برای انجام فعالیت های ورزشی داشتم.

۴ (سوزش سر دل را درمان کرد.

من همیشه از سوزش سر دل و رفلاکس معده شاکی بودم اما پس از شروع نوشیدن آب هر روز صبح این مشکل کم کم ناپدید شد و حالا دیگر من احساس هولناک پیشین بعد از خوردن غذا را ندارم.

۵) جلوه ی پوستم بسیار بهبود پیدا کرد.

من دروغ نمیگویم ولی قبلا مردم به من میگفتند که خیلی بیشتر از سنم به نظر میرسم تا زمانی که شروع به آب درمانی کردم.چروک های صورتم محو شدند و پوستم سالم تر درخشنده تر به نظر میرسد.



اسید معده

۶) موهایم بهتر به نظر میرسد.

موهای من ترد و شکننده بود و دوبار در ماه مجبور بودم موهایم را کوتاه کنم .نوشیدن آب نه تنها باعث شد رشد موهایم بهبود یابد بلکه سبب شد بسیار براق تر به نظر برسد.

 ۷) عفونت ادارای متوقف شد.

آب درمانی این مشکل را بهتر از هر آنتی بیوتیکی حل کرد.در این نقطه من دیگر هیچ گونه احساس درد یا سوزشی ندارم.

۸) مدت زیادی است که مریض نشده ام.

این متد ساده سیستم ایمنی من را بهبود بخشید.استفاده از متد نوشیدن آب با معده خالی به من کمک کرد که بدون هیچ قرصی بتوانم با بیماری هایم مبارزه کنم.



ترش معده

چگونه می توانیم بیشترین منفعت را از نوشیدن آب در صبحگاه به دست بیاوریم؟

برای داشتن انرژی بیشتر در طول روز این متدها را دنبال کنید:

    بعد از بیدار شدن از خواب سریعا ۴ لیوان آب بنوشید حتی قبل از مسواک زدن و با شکم خالی.اگر نوشیدن. ۴ لیوان آب در ابتدا برای شما دشوار است با یک لیوان آب شروع کنید و میزان آن را افزایش دهید.
    بعد از آن به مدت ۴۵ دقیقه چیزی نخورید.
    بعد از ۴۵ دقیقه شما ممکن است مثله همیشه بخورید و بیاشامید.
    بعد از صبحانه و نهار و شام تاحدود ۲ ساعت چیزی نخورید و نیاشامید.

چه زمانی منتظر نتیجه باشم؟

    دیابتی ها یا افراد مبتلا به فشار خون : باید ۳۰ روز صبر کنند.
    افراد مبتلا به یبوست و التهاب معده : ۱۰ روز صبر کنند.
    مبتلایان : TB ۹۰ روز صبر کنند.

 

منبع : drsalamatx.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
وب سایت بانوکده در اردیبهشت ماه سال 1392 با رویکرد ایجاد پایگاهی جامع برای بانوان ایران زمین شروع به کار کرد.در طی این سالها با پشتوانه نظرات شما بانوان عزیز کاستی ها را بهبود دادیم.امید است از مطالب بانوکده بهره برده و با نظرات خود ما را در ارائه مطالب بهتر یاری فرمایید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • بانوکده را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
       

    کانال تماشا بانوکده     
    تبلیغات

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2027
  • کل نظرات : 1378
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2749
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1,823
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,024
  • بازدید ماه : 2,699
  • بازدید سال : 9,586
  • بازدید کلی : 42,607,784
  • دانلود رایگان مجلات خیاطی

    تبلیغات

    آموزش چرم دوزی

    آموزش چرم دوزی